قانون عجیب پوشش مدرسه ای در انگلستان
کد خبر: ۱۱۱۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
دبیرستانی در یکی از روستاهای آکسفوردشایر انگلستان، دانش آموزان پسر را از پوشیدن شلوارک همزمان با فرا رسیدن گرمای تابستان منع کرد اما به آنها اجازه داد که به جای آن و در صورت تمایل دامن و یا شلوار بپوشند.

قانون عجیب پوشش یک مدرسه در انگلستان

قانون عجیب پوشش یک مدرسه در انگلستاناختصاصی «تابناک با تو»؛ دبیرستانی در یکی از روستاهای آکسفوردشایر انگلستان، دانش آموزان پسر را از پوشیدن شلوارک همزمان با فرا رسیدن گرمای تابستان منع کرد اما به آنها اجازه داد که به جای آن و در صورت تمایل دامن بپوشند. البته پوشیدن شلوار هم ممنوعیتی ندارد.

این تصمیم در چهارچوب سیاست جدید و سخت گیرانه پیرامون یونیفورم مدارس گرفته شده است. وقتی والدین یکی از دانش آموزان پرسید که آیا پسرش می تواند در فصل گرم با شلوار کوتاه مناسب به مدرسه بیاید به او ابلاغ کردند که چنین چیزی به دلیل اجرای سیاست عدم تبعیض بین دختران و پسران ممکن نیست اما او می تواند به جای آن با دامن در مدرسه حضور یابد. این تغییرات جدید در لباس دانش آموزان پس از نامناسب ارزیابی شدن یونیفورم آنها از سوی بازرسین اتخاذ شده است.

قانون عجیب پوشش یک مدرسه در انگلستان

قانون عجیب پوشش یک مدرسه در انگلستان

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
2
این لباس دامن اسکاتلندی است و لباس رسمی اسکاتلند محسوب میشود
در بسیاری از مدارس انگلیس پوشیدن شلوار فاق کوتاه ممنوع است پوشیدن شلوار فاق کوتاه در دراز مدت و در سن رشد نوجوان باعث بر هام خوردن نظم رشد یکنواخت بدن میشود بلند تر شدن بالا تنه نسبت به پاها و تبدیل اضافه وزن افراد در سن رشد به پهلو و شکم از ایرادات شلوار فاق کوتاه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار