اثرگذاری کارشناسان و سلبریتی ها بر گروه های سنی مختلف
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: 2018 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
bato-adv
bato-adv
نتایج یک مطالعه‌ که به تازگی در آمریکا صورت گرفته است نشان می‌دهد که اثرگذاری کارشناسان بر مخاطبان بیشتر از اثرگذاری سلبریتی‌ها شده است. گرچه این اثرگذاری در گروه‌های سنی مختلف مخاطبان متفاوت است،

اثرگذاری کارشناسان و سلبریتی ها بر گروه های سنی مختلفبه گزارش «تابناک با تو»؛ نتایج یک مطالعه‌ که به تازگی در آمریکا صورت گرفته است نشان می‌دهد که اثرگذاری کارشناسان بر مخاطبان بیشتر از اثرگذاری سلبریتی‌ها شده است. گرچه این اثرگذاری در گروه‌های سنی مختلف مخاطبان متفاوت است، اما مخاطبان در هر یک از گروه‌های سنی متفاوت بیشترین تأثیر را از کارشناسان می‌پذیرند.

اثرگذاری کارشناسان و سلبریتی ها بر گروه های سنی مختلف

در این مطالعه اثرپذیری مخاطبان ۱۸ تا بالای ۶۵ سال به تفکیک ۶ بازه سنی مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال اثرگذاری سلبریتی‌ها بر گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال بالاترین مقدار یعنی ۱۶ درصد و نصف اثرگذاری کارشناسان بر این گروه سنی است.

این در حالی است که اثرگذاری سلبریتی‌ها بر گروه سنی‌ ۵۵ تا ۶۴ سال به کمتر از یک درصد کاهش می‌یابد درحالی که اثرگذاری کارشناسان بر این گروه سنی همچنان قابل ملاحظه است.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv