مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان تهران
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶
تاریخ انتشار: 2018 June 07    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

سید محسن محمودی، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری روز قدس امسال با توجه به اتفاقاتی که از ابتدای سال تاکنون در فلسطین افتاده، بسیار مهم است، تعداد زیادی از مردم فلسطین در تظاهرات گسترده به شهادت رسیده یا مجروح شده‌اند و از طرفی انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی در فلسطین شرایط جدیدی دارد.

وی بیان کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس احساسات جهان اسلام را جریحه‌دار کرده و نیاز است که به این اقدام آمریکا یک پاسخ کوبنده بدهیم، از سوی دیگر جبهه مقاومت اسلامی پیروزی‌های درخشانی در حوزه مبارزه با صهیونیسم و اسرائیل به دست آورده و موشک‌باران اسرائیل برای نخستین بار ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکسته و در حقیقت موجب سرشکستگی آن‌ها در جهان اسلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اینکه یکی از شعار‌های مهم انقلاب و امام نابودی رژیم صهیونیستی و مبارزه با اسرائیل است، باید نشان دهیم که بر این آرمان ایستاده‌ایم و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

محمودی در ادامه با اشاره به مسیر‌های راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی شهرستان ورامین در سه نقطه برگزار می‌شود و وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان (ع) اجتماع می‌کنند، ضمن اینکه این راهپیمایی در شهر‌های جوادآباد و منطقه خیرآباد نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم روزه‌دار شهرستان بهارستان نیز مانند سراسر کشور در شهر‌های نسیم شهر و گلستان راهپیمایی برگزار می‌کنند، به علاوه راهپیمایان شهرستان ملارد نیز به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان قدس همچون سال‌های گذشته از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده گفت: در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰ و نیم صبح جمعه، از میدان امام (ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع می‌کنند.

محمودی همچنین عنوان کرد: در شهرستان پردیس راهپیمایان از میدان عدالت تا میدان امام خمینی (ره)، در پاکدشت نیز از میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی (ره) و در شهریار، فیروزکوه، شهرری، رباط‌کریم، اسلامشهر، قرچک و پیشوا نیز مردم راهپیمایی روز قدس را با حضور پرشور برگزار می‌کنند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار