نقش ارکیده در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون!
کد خبر: ۱۱۱۳۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما و همسرش میشل، گل های ارکیده ای که وسط آن زرد و کرم رنگ و گلبرگ هایش پیچ خورده بود، دریافت کردند، در حالی که برگ های ارکیده رئیس جمهور چین «شی جی پینگ» صورتی کمرنگ با نقطه های پراکنده و کوچک قرمز بود.

دیپلماسی ارکیده سنگاپور در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون؟!

دیپلماسی ارکیده سنگاپور در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون؟!اختصاصی «تابناک با تو»؛ سنگاپور اغلب زمانی که رؤسای کشورهای جهان، اعضای خانواده های سلطنتی و مشاهیر به این کشور سفر می کنند دیپلماسی ارکیده را پیش می گیرد. این دیپلماسی پس از گذاشتن نام افراد روی گل های ارکیده ای صورت می گیرد که به طور ویژه برای آنها کاشته شده است. گل ارکیده گل ملی سنگاپور به شمار می رود.

دیپلماسی ارکیده سنگاپور در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون؟!

رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما و همسرش میشل گلهای ارکیده ای که وسط آن زرد و کرم رنگ و گلبرگ هایش پیچ خورده بود دریافت کردند، در حالیکه گلبرگ های ارکیده رئیس جمهور چین «شی جی پینگ» صورتی کمرنگ با نقطه های کوچک قرمز  و پراکنده بود.

دیپلماسی ارکیده سنگاپور در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون؟!

 

اما ارکیده نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی زرد رنگ با وسط نارنجی و گوشه های تیز بود.

دیپلماسی ارکیده سنگاپور در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون؟!

گیاه شناسان، رسانه ها و تحلیلگران کنجکاوند بدانند که سنگاپور دیپلماسی ارکیده ی خود را در گفت وگوهای تاریخی ترامپ و کیم جونگ اون که سه شنبه آینده (۱۲ ژوئن: ۲۲ خرداد) خواهد بود، چگونه ادامه خواهد داد؟

نیکولاس فانگ مدیر امنیت و امور جهانی در مؤسسه بین الملل سنگاپور می گوید: کشور میزبان ممکن است در حاشیه اجلاس سران، این حرکت را به عنوان یک ژست حسن نیت و دوستی انجام دهد.

نقش ارکیده در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون!

او این دیپلماسی نرم را منحصر به سنگاپور دانست و افزود: باید منتظر ماند و دید، آیا برای هر یک از آن دو گل ارکیده ی جداگانه در نظر گرفته می شود و یا یک گل ارکیده ی مشترک که به نوعی بیانگر ماهیت این اجلاس باشد در نظر گرفته خواهد شد؟!

ارکیده های ویژه در باغ های بوتانیک سنگاپور، که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار دارد، نمایش داده خواهند. شد این باغ ها در غرب منطقه ای است که سنگاپور برای برگزاری اجلاس در نظر گرفته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
1
1
اونی که به کیم اون جونگ گفته با این مدل مو خوشگل تر میشی خیلی نامرد بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
1
2
گل ارکیده ،فقط مخصوص هویدا نخست وزیر ایران بود ؟که بعدا برای تبلیغ دستمال کاغذی هم از نام آن استفاد میشد ؟‌باید منتظر ماند ،ودید که آون جوان ،در مقابل ترامپ پیر ،چه میکند ؟ آیا تسلیم میشود ،ویا اینکه با حفظ ضراد خانهٔ‌هسته ای خود ،صلح را به شبه جزیرهٔ‌کره به ارمعان می آورد ،ودر نهایت تن دونیمه را التیام میبخشد ،وآنرا یکپارچه میکند ،ومیشود قدرت شرق آسیا ؟ ،،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
شک نکنید هر دو موفق بیرون می ایند . ترامپ ومردم امریکا تمایل به جنگ با کره ندارند وتهدید هسته ای صفر شد دلیلی هم ندارند صلح منافع بیشتری برای هردو دارد . اسرائیل هم که مشکلی باکره ندارند. پس توافق بهمین راحتی صورت گرفت . توافقی که ایران کرد امنیت اسرائیل هیچ تامین نیست . معلوم بود بهم میخورد وبرنامه های دیگری در راه هست. حتی سوریه هم بخاطر مردمش هم کنار می اید شک نکنید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار