خودکشی کیت اسپید طراح مشهور مد
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
خبر خودکشی کاترین برازناهان طراح لباس آمریکایی دنیای مد را در بهت و حیرت فرو برد. او در اوج موفقیت شغلی به سر می برد. پس از آنکه برند تجاری کیت اسپید را در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲.۴ میلیارد دلار به Coach فروخت و برند تجاری جدید کیف دستی و کفش به نام «فرانسیس ولنتاین...

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفش

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفشاختصاصی «تابناک با تو»؛ «هر آن چیزی که می درخشد طلا نیست»...جمله ی معروفی که معانی بسیاری در ورای خود پنهان کرده است و می تواند تا اندازه ی زیادی روایتگر داستان زندگی خانم «کاترین نوئل برازناهان» معروف به کیت اسپید طراح لباس آمریکایی و مؤسس Kate Spade معروف باشد. زنی که میلیون ها دلار ثروت داشت با این وجود روز پنجم ژوئن سال 2018 جسد او را در آپارتمان لوکسش در منهتن که از سقف آویزان شده بود پیدا کردند. پلیس می گوید به نظر می رسد که او خودکشی کرده, او یک نامه خودکشی هم به جای گذاشته که تاکنون به محتوای آن اشاره نشده است.

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفش

خبر خودکشی کاترین برازناهان طراح لباس  ۵۵ ساله آمریکایی دنیای مد را در بهت و حیرت فرو برد. او در اوج موفقیت شغلی به سر می برد. پس از آنکه برند تجاری کیت اسپید را در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲.۴ میلیارد دلار به Coach فروخت و پس از آن به همراه همسرش برند تجاری جدید کیف و کفش به نام «فرانسیس ولنتاین: برگرفته از نام دخترشان» تأسیس کردند با موفقیت و تحسین فراوانی روبرو شد. اما این چهره ی صاحب نام دنیای مد گویا از افسردگی حاد رنج می برد تا جایی که به شکل تراژدیک و غمناکی به زندگی خود پایان داده و خودکشی کرد.

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفش

برند اسپید همواره با رنگ های شاد, جسورانه و پر امید لبخند را بر لب میلیون ها زن در سراسر جهان نشانده است, اما انگار اینها هیچکدام نتوانسته افسردگی و رنج روحی او را التیام ببخشد و در نهایت دیروز  به مرگ خود خواسته ی او منجر می شوند. او با مرگش بار دیگر سؤالات بسیاری درباره ی فلسفه ی ثروت و شهرت و رابطه ی آن با احساس خوشبختی و رضایت را در اذهان ما شکل می دهد.

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفش

خودکشی کیت اسپید مؤسس معروفترین برند کیف و کفش

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
خدا رحمتش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار