ریهانا قلب میلیاردر سعودی را شکست!
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
حسن جمیل نائب رئیس شرکت (عبداللطیف جمیل) است که مالکیت آن را خانواده اش بر عهده دارند. این شرکت از بزرگترین شرکت های جهان است که نمایندگی انحصاری ماشین های تویوتای ژاپنی در عربستان و هفت کشور دیگر را دارد.

ریهانا قلب نامزد سعودی اش را شکست

ریهانا قلب نامزد سعودی اش را شکستاختصاصی «تابناک با تو»؛ خواننده ی آمریکایی ریهانا جدایی خود را از نامزد میلیاردر سعودی اش (حسن جمیل) پس از رابطه ای نزدیک به یک سال اعلام کرد. منابع نزدیک به این خواننده می گویند ریهانا از دست او خسته شده بود به همین دلیل به نامزدی اش پایان داد. این منابع مطلع گفتند: "قلبش را شکست. این کاری است که خوب بلد است؛ شکستن قلب آدم ها"

ریهانا قلب میلیاردر سعودی را شکست!

حسن جمیل نائب رئیس هیئت مدیره شرکت (عبداللطیف جمیل) است که مالکیت آن را خانواده اش بر عهده دارند. این شرکت از بزرگترین شرکت های جهان است که نمایندگی انحصاری توزیع ماشین های تویوتای ژاپنی در عربستان و هفت کشور دیگر را بر عهده دارد. بنا به گزارش فوربس ثروت خانواده ی جمیل 1.5 میلیارد دلار برآورد می شود. این میلیاردر سعودی نخستین بار نیست که با یک سلبریتی ارتباط داشته پیش از این هم با «نائومی کمبل» مدل لباس جامائیکایی تبار متولد بریتانیا ارتباط داشت.

ریهانا قلب میلیاردر سعودی را شکست!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سپتامبر سال گذشته یک مجله ی عربی خبر داد که کاربران فضای مجازیِ طرفدار ریهانا, فشار زیادی بر او وارد می کردند تا از میلیاردر سعودی حسن جمیل جدا شود تا این رابطه بر روی تصمیمات هنری و اجراهایش تأثیر نگذارد و مجبور نشود تا استایلش را تغییر دهد مثل همان اتفاقی که برای جانت جکسون پس از ازدواج با «وسام المانع» قطری رخ داد. در آن زمان برخی روزنامه ها ادعا کرده بودند که وسام المانع با جانت جکسون مثل یک زندانی رفتار می کند و در طول بارداری جانت هم با او رفتار خوبی نداشته و حرف های آزار دهنده ای را نثارش می کرده است...! آیا ممکن است ریهانا هم به دلایلی شبیه به این ادعاها از حسن جمیل جدا شده باشد و یا در پشت پرده ی ماجرا اتفاقات دیگری در جریان است؟

ریهانا قلب میلیاردر سعودی را شکست!

در جولای سال 2017 هم خبر عجیبی درباره ی نامزدی این دو منتشر شد. پدر ریهانا نارضایتی خودش را از این ماجرا اعلام کرد و در اظهار نظر عجیبی گفته بود: "حسن جمیل به اندازه ی کافی سیاه و تیره پوست نیست." او در ادامه گفته بود همه آن چیزی که می خواهد خوشبختی دخترش است و اصلا به ثروت نامزد او توجهی نمی کند. او گفت: "پول خیلی کم داشتن یا پول خیلی زیاد داشتن ممکن نیست شما رو خوشبخت کند!"ریهانا هم در پاسخ به اظهار نظر پدرش گفت دوست ندارد  پدرش در امور شخصی او دخالت کند و بهتر است گفتن چنین حرفهایی را متوقف کند و ساکت باشد!

ریهانا قلب میلیاردر سعودی را شکست!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
1
13
در سعودی همه مردم به جز شورشیان چوسان که علیه حاکمیت کشور قیام کردند داری زندگی مرفه ای هستند و بهترین ماشین های روز دنیا رو دارند و هر سال یک بار ماشین های خود را عوض می کنند. همه مواد غذایی آنها از بهترین کیفیت و از اروپا و آمریکا وارد میشود. بر عکس تصور عموم در سعودی خانواده ها معمولا کم جمعیت هستند و جمعیت کل عربستان با این همه ثروت حدود 20 میلیون نفر هست که نصف آن را مهاجران فیلیپینی و هندی تشکیل می دهند که از آنها به عنوان کنیز استفاده میشه. در این کشور آمار جرم و جنایت بسیار پایین هست و مجرمین به اشد مجازات یعنی قطع دست یا پا و گردن محکوم میشوند و کمتر دیده شده که دولت سعودی هزینه بیت المال را صرف زندانی نمودین مجرین نماید. عربستان جز 20 کشور توسعه یافته دنیا هست. 90 درصد کشور بیابانی هست و درآمد کشور از نفت و زائرین خانه خدا تامین میشود. عربستان با هزینه نفت سهام بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا رو خریداری کرده. عربستان مثل یهودی ها اکثر مقامات جمهوری خواه در آمریکا را با رشوه خریداری کرده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
4
14
این زنه همچنین تحفه ای هم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
1
5
آقای میلیاردر عرب ! آخر این هم دل دادن دارد که دلت از دست او بشکند ؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
2
1
اونیکه زیاد زن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
4
1
قبلا عمر رابطه سلبریتهای امریکایی میانگین سه سال را داشت اما حالا مثل اینکه این سلبریتی با ربادوسی رکود را شکسته! از این زنهای هرزه امریکایی وفاداری بعیداست..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
1
زندگی ساده معمول زوجین هزار پیچ و خم و گرفتاری غیر قابل پیشبینی داره حالا اگه طرفت سلبریتی باشه دیگه چه خواهد شد !
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
اونی هم که زیاده مرد است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار