پرداخت ۳ میلیون دلار برای ناهار خوردن با یک میلیاردر
کد خبر: ۱۱۱۱۳۲
تاریخ انتشار: 2018 June 04    -    ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

یک پیشنهاد دهنده ناشناس موفق شده در یک مزایده اینترنتی با پرداخت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۱۰۰ دلار، امتیاز حضور در یک مراسم ناهار خصوصی با وارن بافت، میلیاردر سرشناس آمریکایی را به دست بیاورد.

به گزارش رویترز، یک پیشنهاد دهنده ناشناس موفق شده در یک مزایده اینترنتی با پرداخت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۱۰۰ دلار، امتیاز حضور در یک مراسم ناهار خصوصی با وارن بافت، میلیاردر سرشناس آمریکایی را به دست بیاورد.

این مزایده برای مدت ۵ روز در سایت اینترنتی‌ای بی برگزار شد و عواید آن به بنیاد خیریه گلاید در سانفرانسیسکو اختصاص خواهد یافت که در زمینه کمک به افراد فقیر و بی خانمان فعالیت دارد.

این سومین رقم بالایی است که در مدت ۱۹ سال برگزاری این مزایده برای حضور در یک مراسم ناهار خصوصی با وارن بافت پیشنهاد می‌شود. در مزایده‌های سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ برندگان برای حضور در این نهار گرانقیمت ۳ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۷۸۹ دلار پرداخت کرده بودند. در مزایده امسال ۶ شرکت کننده مجموعا ۱۳۶ پیشنهاد مختلف را مطرح کرده بودند.

این مزایده بخشی از بودجه سالانه ۲۰ میلیون دلاری بنیاد گلاید را تامین می‌کند که قصد دارد حدود ۷۵۰ هزار وعده غذایی رایگان، سرپناه، آزمایش‌های اچ آی وی و هپاتیت سی، آموزش‌های شغلی، مراقبت‌های درمانی از کودکان و آموزش‌های فوق برنامه برای کودکان ارائه نماید.

بافت ۸۷ ساله که ریاست شرکت برکشایر هاتاوی را بر عهده دارد، در ۱۹ مزایده برگزار شده موفق شده مجموعا ۲۹.۶ میلیون دلار برای بنیاد گلاید بودجه جمع آوری کند.

کارن هانراهان، رئیس بنیاد گلاید گفت: «رقم ۳.۳ میلیون دلار یک هدیه فوق العاده است، نه فقط به خاطر پول بلکه به خاطر این حقیقت که وارن بافت نام و شهرت خود را به میان می‌آورد و موجب معرفی و شناساندن کاری می‌شود که موسسه گلاید انجام می‌دهد.»

شخص برنده این مزایده و ۷ نفر از دوستانش می‌توانند در خانه استیک اسمیت اند ولنسکی در منهتن نیویورک با وارن بافت ناهار بخورند. بافت در این ناهار، در باره همه چیز به جز اینکه در آینده ممکن است در چه چیزی سرمایه گذاری کند صحبت خواهد کرد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار