لاغری غیرطبیعی «جانی دپ» خبرساز شد+عکس
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

پس از انتشار عکس‌هایی از «جانی دپ»، لاغری غیرطبیعی او موجی از نگرانی را میان هواداران این هنرپیشه هالیوودی ایجاد کرد.

لاغری غیرطبیعی «جانی دپ» خبرساز شد+عکس

به گزارش هالیوود ریپورتر، پس از انتشار عکس‌های «جانی دپ» در اینترنت، هواداران این هنرپیشه بخاطر لاغری او در عکس‌ها نگران سلامت این هنرپیشه هالیوودی شدند.

عکس‌هایی از جانی دپ که با هواداران در هتلی در سن‌پترزبورگ روسیه گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است، ظاهری لاغر از هنرپیشه را نشان می‌دهد و هواداران دپ را در مورد سلامتی‌اش نگران و جویا کرده است. او در این عکس‌ها نسبت به عکس‌های پیشین خود بسیار لاغرتر و ناخوش بنظر می‌رسد.

جانی دپ در حال حاضر بخاطر اجرای کنسرت با گروه معروفش «خون‌آشام‌های هالیوود» در روسیه به‌سر می‌برد. اوایل همین هفته او با هواداران خود در مسکو عکس گرفت که کاربران فضای مجازی به محض انتشار و دیدن عکس‌های او نسبت به قیافه لاغر شده‌اش ابراز نگرانی کردند.

او سال گذشته به دلیل اختلافات حقوقی متعدد از جمله کمپانی با مدیریت خودش در سال ۲۰۱۷، در تیتر بسیاری از خبر‌ها بوده است. دپ همچنین از کمپانی «تی ام جی» و مدیرانش «جوئل» و «رابرت مندل» شکایت کرده که وام‌های میلیون دلاری را بدون اجازه به شخص ثالث داده‌اند. او یکی از سرمایه‌گذاران و سهامداران اصلی این کمپانی است.

دپ همچنین در سال ۲۰۱۷ به دنبال شکایت «امبر هرد» همسرش که ادعا کرده بود که جانی او را شدید کتک زده، طلاق گرفت و تا مدت‌ها تیتر بسیاری از خبر‌ها و سایت‌ها را به خود اختصاص داده بود. امبر هرد در این مساله حقوقی و کیفری توانست غرامت هفت میلیون دلاری را به علاوه طلاق از جانی دپ بگیرد. البته وی در اقدامی لجوجانه، تمام ۷ میلیون دلاری را که به عنوان غرامت از دپ گرفت، به خیریه اهدا کرد!

دپ در صنعت فیلم هم بیکار ننشسته و در مرحله پیش‌تولید فیلم سینمایی «شهر دروغ‌ها» و «ریچارد خداحافظی می‌کند» فعال است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
چوب خشک شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار