جویدن آدامس چگونه می تواند باعث کاهش وزن شود؟
کد خبر: ۱۱۰۸۹۳
تاریخ انتشار: 2018 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
محققان ژاپنی پاسخ می دهند؛
پژوهشگران دانشگاه واسدا توکیو اعلام کردند که اگر آدامس در هنگام راه رفتن جویده شود می تواند تأثیر مثبت بر سلامتی بگذارد. دانشمندان ژاپنی گفتند جویدن آدامس در هنگام راه رفتن (در همه ی شکل های آن) می تواند به کاهش وزن کمک کند.

جویدن آدامس چگونه می تواند باعث کاهش وزن شود؟

جویدن آدامس چگونه می تواند باعث کاهش وزن شود؟اختصاصی «تابناک با تو»؛ پژوهشگران دانشگاه واسدا توکیو اعلام کردند که اگر آدامس در هنگام راه رفتن جویده شود می تواند تأثیر مثبت بر سلامتی بگذارد. دانشمندان ژاپنی گفتند جویدن آدامس در هنگام راه رفتن (در همه ی شکل های آن) می تواند به کاهش وزن کمک کند. متخصصان نتایج پژوهش علمی خود را در کنفرانس مبارزه با چاقی در اتریش ارائه داده اند.

جویدن آدامس چگونه می تواند باعث کاهش وزن شود؟

در این پژوهش 46 داوطلب از هر دو جنسیت زن و مرد با میانگین سنی 21 تا 62 سال حضور داشتند. شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند. به افراد گروه اول دو قطعه آدامس داده شد تا در هنگام راه رفتن پانزده دقیقه ای بجوند اما افراد گروه دوم پودری را از همان مواد تشکیل دهنده ی آدامس خوردند.

نتایج نشان داد که آدامس جویدن در هنگام راه رفتن در همه ی گروه های سنی شرکت کننده باعث افزایش مسافت و حرکت با سرعت بیشتر می شود و افراد کالری بیشتری را مصرف می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار