شفافیت پوست با ماسک های مغناطیسی
کد خبر: ۱۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: 2018 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کی از جدیدترین ماسک هایی که این روزها بسیار در مورد آن صحبت می شود ، ماسک هایی تحت عنوان ” ماسک مغناطیسی ” می باشد. این ماسک ها که ظاهرا از روشی نوین منطبق بر طب سوزنی شرقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این پست قصد داریم به طور کامل شما را با ماسک مغناطیسی و فواید آن آشنا کنیم.

شفافیت پوست با ماسک های مغناطیسییکی از جدیدترین ماسک هایی که این روزها بسیار در مورد آن صحبت می شود ، ماسک هایی تحت عنوان ” ماسک مغناطیسی ” می باشد. این ماسک ها که ظاهرا از روشی نوین منطبق بر طب سوزنی شرقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این پست قصد داریم به طور کامل شما را با ماسک مغناطیسی و فواید آن آشنا کنیم.

شفافیت پوست با ماسک های مغناطیسیماسک مغناطیسی چیست؟

این ماسک که با الگو برداری از روش های طب سنتی شرقی ساخته شده است عملکردی شبیه به طب سوزنی در تحریک کردن پوست صورت دارد. این ماسک یک سری نقاط خاص از پوست صورت را تحریک می کند. جالب این جاست نقاطی که توسط ماسک مغناطیسی تحریک می شود بسیار شبیه به نقاطی است که در طب سوزنی هدف قرار میگیرد.
ماسک مغناطیسی صورت چطور عمل میکنه؟

همونطور که از نام این ماسک پیداست ماسک مغناطیسی در هنگام استفاده نقاط خاصی از صورت را هدف قرار داده و تحریک می کند. تحریک این نقاط باعث طراوت بیشتر پوست ، جلوگیری از چین و چروک پوست صورت و افتادگی های عضلات و پوست موثر است. در واقع این ماسک ها دارای نوعی آهنربا هستند.

خواص ماسک مغناطیسی

این ماسک ها بنابر روش های طب سنتی شرقی نقاط خاصی از صورت را شبیه به طب سوزنی تحریک می کنند. طراوت پوست، ضد جوش و درمان آکنه، پاک کنندگی عمیق پوست، کنترل چربی پوست از مهم ترین خواص ماسک مغناطیسی است. این ویژگی های باعث می شود یک پوست شفاف تر، بدون چین و چروک و افتادگی داشته باشید.

نحوه استفاده ماسک مغناطیسی

بعداز تمیز کردن پوست به مقدار کافی ماسک را روی صورت بمالید 10 دقیقه طول میکشد تا شما احساس کنید کاملا به پوست نفوذ کرده و باعث سنگینی آن شده سپس کیسه پلاستیکی را با چاک دهنده بر روی آهن ربا قرار دهید تا کثیف نشود و بعد از بسته شدن کیسه ها از بخور استفاده نماید، برخلاف ماسکهای دیگر از آب استفاده نکنید و در هفته دو بار از آهن ربا استفاده نمایید و آن را بر روی پوست خود عبور دهید.

مواد تشکیل دهنده ماسک مغناطیسی

طبق بررسی هایی که انجام شده این ماسک ها از گل دریایی ، پودر آهن (مربوط به خاصیت مغناطیسی) ، پودر مروارید، روغن جوجوبا، موم زنبور عسل، ویتامین C، کلاژن، کره درخت روغن قلم، عصاره گل رز سیاه استرالیایی است.

وجود داشتن این مواد در این ماسک ها باعث ساخت کلاژن های بیشتر پوستی شده و به پاک سازی پوست کمک می کند. از همه مهمتر این ماسک ها روشی بدون درد برای رفع چین و چروک ها می باشند.

دکتر سلام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار