نویسنده معروف از امضای عجیب ترامپ رمزگشایی کرد
کد خبر: ۱۱۰۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
جی.‌کی.رولینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس مطرح بریتانیایی و برنده جوایز مختلف ادبی با انتشار توییتی درباره شخصیت دونالد ترامپ توضیح داد. به گزارش ایران آرت، این نویسنده 53 ساله با استناد به علم دستخط شناسی اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا انسانی ...

جنجال نویسنده مشهور زن با دونالد ترامپ

جنجال نویسنده مشهور زن با دونالد ترامپبه گزارش «تابناک با تو»؛ جی.‌کی.رولینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس مطرح بریتانیایی و برنده جوایز مختلف ادبی با انتشار توییتی درباره شخصیت دونالد ترامپ توضیح داد. به گزارش ایران آرت، این نویسنده 53 ساله با استناد به علم دستخط شناسی اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا انسانی از خود متشکر، خودخواه و دیکتاتورمآب است.

جنجال نویسنده مشهور زن با دونالد ترامپ

رولینگ در توییتی اعلام کرد که قبلاً به علم دستخط شناسی (گرافولوژی) باور نداشته است اما حالا معتقد است از طریق این علم می‌شود شخصیت آدم‌ها را تشخیص داد. نویسنده کتاب‌های "هری پاتر" به کتاب‌های گرافولوژی رجوع کرده و می‌گوید بر اساس علم گرافولوژی، دونالد ترامپ که امضاء و دستخط بزرگی دارد یک شخصیت از خود راضی و خودشیفته است. این اولین باری نیست که رولینگ به ترامپ معترض می‌شود. او پیشتر هم در نامه‌ای به بنیاد "پن" آمریکا ترامپ را "متعصب" خوانده بود.

منبع: ایران آرت

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
6
3
نيازي به بررسي دست خط نبود ، كافي بود ، يك هفته رفتار اين قلدر كوچه هاي خلوت رو مرور مي كرد به همين نتيجه مي رسيد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
4
قلدر اونه که یه استان از یه کشور(کریمه اوکراین) رو به خاک خودش ضمیمه میکنه-قلدر اونه که با ساخت جزایر مصنوعی در دریای آزاد(جزایر مصنوعی توسط چین در دریای چین جنوبی) خودشو مالک کل دریای آزاد میدونه- نمونه های دیگه هم هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار