آغاز مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی +عکس
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴
تاریخ انتشار: 2018 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران، با حضور هنرمندان و سینماگران در حال برگزاری است.

این مراسم در محل خانه سینما شماره ۲، واقع در خیابان وصال برگزار می‌شود. تا کنون هنرمندانی، چون مسعود کیمیایی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، فرامرز قریبیان، بهرنگ علوی، پولاد کیمیایی، مستانه مهاجر، علی دهکردی، محمد متوسلانی و پرویز پرستویی در این مراسم حاضر شده اند.

با انتقال پیکر این بازیگر به حیاط خانه سینما، مراسم تشییع رسماً آغاز شد.

پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران در این مراسم اظهار کرد: بهتر است این مراسم را به خوبی برگزار کنیم تا همه جهان بدانند ما احترام هنرمندان خود را نگه می‌داریم. او سپس، پای ناصر ملک مطیعی را بوسید؛ به احترام زمانی که ملک مطیعی شانه او را بوسیده بود.

مسعود کیمیایی کارگردان سینمای کشورمان هم در ادامه، بیان کرد: ناصر ملک مطیعی همواره زنده در قلب‌های ماست. همه ما برای سینمای ایران زحمت کشیده ایم. درود به همه شما عزیزان که این قدر بلند پروازانه هنرمندان خود را تشویق می‌کنید.

سپس، امیر علی ملک مطیعی پسر ناصر ملک مطیعی گفت: من آرزو داشتم پدرم را روی پرده سینما ببینم. پدرم همیشه از بازی کردن برای شما که عاشقتان بود، لذت می‌برد و به سینما عشق می‌ورزید. من دست پرویز پرستویی را می‌بوسم؛ او مردانه پای پدر ایستاد. از حمایت‌های حجت الله ایوبی و محمد رسول صادقی (مسئولان پیشین سازمان سینمایی) هم سپاسگزارم.

آغاز مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی +عکس

آغاز مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی +عکس

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار