حسن شمشادی پست جنجالی را حذف کرد+عکس
کد خبر: ۱۱۰۲۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما نوشت:

هموطنان ارجمندم
همراهان گرامیم.

سلام علیکم.

سه روز گذشته این مطلب بسیار مورد توجه قرار گرفت و هر عزیز و بزرگواری؛ از ظن خود از آن برداشت کرد و این مطلب و عکس را منتشر نمود؛ نظر داد؛ تایید یا رد کرد؛ توهین و فحاشی مرحمت فرمود: و یا اعلام حمایت داشت..

در این مدت توضیحات بسیاری دادم؛ که برخی‌ها پذیرفتن و برخی دیگرخیر!.

با این وجود؛ در پی اعلام عذرخواهیم از همه کسانی که انتشار این مطلب؛ به هر دلیل باعث ناراحتی شان شده است به صورت کتبی؛ صوتی تصویری؛ و در پی مسائل پیش آمده که خوب از آن با خبرید؛ این پُست را حذف کردم..

طبیعتا در این زمینه؛ حرف‌ها دارم؛ که از آن می‌گذرم..

همانطور که پیشتر گفتم؛ اساس و اصل مطلب محرومیت مناطقی از استان سیستان و بلوچستان و لزوم توجه جدی‌تر مسئولان به آن مناطق و همراهی بیشتر خیرین برای کمک به مردم صبور آنجا بود و بس، که با مطرح کردن مباحث فرعی؛ به #محاق رفت..

برخی‌ها که تلاش کردند؛ تا صدای بلند بیان محرومیت این مناطق را؛ دیگران به هر دلیل از جمله #سوء_مدیریت شان، نشنوند؛ اینک شاید بتوانند برای خود جشن بگیرند که موفق شدند، اما در اصل چنین نیست و نخواهد بود..

طبیعتا روند اطلاع رسانیم از مشکلات مردم؛ به نام #انسانیت و #اخلاق و با رعایت #انصاف، همچنان؛ ادامه خواهد داشت؛ و ذره‌ای از این راه کوتاه نخواهم آمد و عقب نشینی نخواهم کرد؛ که این هم تکلیف دینی و مذهبی من؛ و هم وظیفه انسانیم است..

چند نکته دیگر.

اول: مبالغ واریزی شما سروران ارجمند برای محرومیت زدایی و کمک به زندگی و معیشت مردمان؛ زیر نظر معتمدین محل؛ در همان دیار هزینه خواهد شد؛ و ریز اقدامات و مخارج به تفصیل خدمتتان ارائه می‌شود..

دوم: بار دیگر مراتب عذرخواهیم را از مردم فهیم زابل و سیستان و بلوچستان اعلام می‌کنم و اگر با انتشار آن مطلب؛ که با نیت و هدف خیر بود؛ اسباب ناراحتی شان شده ام؛ طلب حلالیت دارم..

سوم: ابایی ندارم اگر به ظاهر، اندک آبروی من رفته باشد؛ اما در کنارش به مردم و منطقه‌ای محروم؛ کمک‌هایی بشود؛ که همین مرا در هر دو سرا؛ بس است. ان شاء الله.

چهارم: از همه کسانی که در این سه روز با هر نظر محترم موافق یا مخالفی همراهی کردند ممنونم و برای همه سروران، بویژه برای هتاکان و فحاشان و اهانت کنندگان محترم طلب خیر دنیا و آخرت دارم.
پنجم: درود فراوان به مدعیان دوستی و رفاقت و برادری، که بر خلاف ظاهر و کلام زیبا؛ باطنشان در #تلاطم است و مدتهاست چشم دیدن این کمترین را ندارند؛ و.
ادامه در کامنت اول.
#زابل

حسن شمشادی پست جنجالی را حذف کرد+عکس

فردا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
1
بیان محرومیت مردم سیستان و یا هر مساله دیگری نمیتواند توجیهی برای نشر اکاذیب باشد. خبر باید صادقانه باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
این یک غذای هولناکه من نمی گویم گوشت گربه ولی خودتون نگاه کنید اصلا شبیه سیرابی نیست انگار پوست یک حیوان است که موهایش را تراشیده اند سیرابی که آبی و طوسی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
فقط میتونم بکم متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار