تمدید و تحویل دفترچه بیمه درب منازل از ۲ ماه دیگر
کد خبر: ۱۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: 2018 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی تا کمتر از دو ماه دیگر، برای تعویض و تمدید دفترچه خود نیازی به مراجعه حضوری نخواهد داشت.

محمد قوامی، مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شلوغی کارگزاری‌ها به دلیل تمدید دفترچه تصریح کرد: با در دست داشتن طرح جدیدی مانع به وجود آمدن شلوغی و ازدحام خواهیم شد.

قوامی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی تا کمتر از دو ماه دیگر برای تعویض و تمدید دفترچه خود، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد داشت و افراد می‌توانند با روش‌هایی که پیش بینی کرده ایم، درخواست خود را ثبت کنند تا دفاتر درمانی تازه صادر شده و یا تمدید شده، درب منازل تحویل آن‌ها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: از دوسال پیش استقرار پرونده الکترونیک بیمه‌ای شروع شد و اکنون پرونده کاغذی بیمه‌ای در شعب نداریم. به این ترتیب دو فاز از فرایند کاری مراجعین ما هنگام مراجعه به شعب که در صف ایستادن و دریافت شماره برای مراجعه به بایگانی و برعکس بود، حذف شده است.

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: این طرح می‌تواند به استانداردسازی دفاتر کارگزاری بیمه تامین اجتماعی کمک بسزایی کند. افزایش میزان رضایت از دریافت خدمات، کاهش آلودگی‌های بصری و استفاده از پرسنل متخصص که تحت آموزش‌های ویژه قرار گرفته اند، از جمله این خدمات خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار