پدری با «قاشق» چشمان پسر عاشق اش را از حدقه در آورد
کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

یک پدر پاکستانی همراه فرزندانش و با استفاده از قاشق غذاخوری چشمان پسرش را درآورد. دلیل این کار هولناک پافشاری پسر برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش بود که در نهایت، نارضایتی و مجازات پدر را به همراه داشت.

پدر و چهار پسرش قربانی را در اتاقی زندانی می‌کنند و چشمانش را با قاشق درمی آورند. آن‌ها مادر را هم در اتاق دیگری زندانی کرده بودند تا نتواند وارد شود و او را نجات دهد. عبدالباقی ۲۲ ساله می‌گوید: پس از نابینایی از پدرم خواستم مرا بکشد و نجاتم دهد، اما پدر گفت: باید بمانی تا عبرت مردم روستا شوی. او می‌گوید: "درست سه ساعت بعد از این که از دختر مورد علاقه ام خواستگاری کردم، پدر و برادرانم مادرم را زندانی کردند و من را به تخت بستند و با قاشق به سمت من حمله ور شدند. " مسئولان محلی پس از انجام تحقیقات، پدر و دو پسرش را دستگیر کردند، اما دو پسر دیگر هنوز دستگیر نشده اند و متواری هستند. پلیس دستور تعقیب آن‌ها را صادر کرده است.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
مقامات پاکستانی باید بدانند که این گونه جنایات سند و نمایانگر جهل و عقب ماندگی ملت و دولت پاکستان است.

برای دولت پاکستان دشوار نیست که در جنایاتی از این قبیل فرایندی را بکار بگیرد تا برای همیشه مردم خونگرم و دولت پاکستان از آن خلاص شوند و آن فقط نیاز به تمایل و اقدام دولت پاکستان دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار