محمد بن سلمان تا قبل از عید فطر پادشاه می‌شود!؟
کد خبر: ۱۱۰۱۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

حساب توئیتری «میزان» در صفحه توئیتر خود نوشت که محمد بن سلمان به نزدیکان خود می‌گوید که امور پس از مرگ ملک سلمان پیچیده خواهد شد و مخالفت پدرش با پایین آمدن از مسند پادشاهی درست نیست.

در حساب توئیتری معروف «میزان» آمده است که «محمد بن سلمان این روز‌ها به فکر تکیه زدن بر مسند پادشاهی تا قبل از عید فطر است.»

خبرگزاری رویترز در جولای ۲۰۱۷ خبری را درباره کنارگیری ملک سلمان از قدرت به نفع پسرش محمد بن سلمان منتشر کرده بود.

رویترز به نقل از یک منبع سعودی گزارش داد که سلمان بن عبدالعزیز این آمادگی را دارد که به نفع پسرش از قدرت کناره گیری کند.

منبع سعودی به نقل از یکی از اعضای درباره سلطنتی گفت که «ملک سلمان نطقی تلویزیونی را درباره کناره‌گیری از قدرت در هر زمانی که احتمالا سپتامبر آینده باشد، ضبط کرده است.»

فعالان سعودی این توئیت را در حالی بازتوئیت کردند که بن سلمان، ولی عهد سعودی پس از حادثه تیراندازی کاخ الخزامی، در انظار عمومی ظاهر نشده است و از همین روی، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص سرنوشت او وجود دارد.

محمد بن سلمان که پس از، ولی عهد شدن مدام در صدر رسانه‌ها قرار داشت و مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌های گوناگون در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌داد؛ اکنون بیش از یک ماه است که در هیچ رسانه‌ای مشاهده نشده و این امر را نمی‌توان عادی و یا تصادفی قلمداد کرد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
اول زنده بودنش را ثابت کنه بعدا ادعای پادشاهی بکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
شاید تا اون موقع زنده نباشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار