شکایت جنسی ۸ بازیگر زن از ستاره هالیوود
کد خبر: ۱۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: 2018 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به نقل از سی سی ان هشت بازیگر معروف فیلمهای فریمن در گفت و گو با سی ان ان فاش کردند که فریمن در سالهای همکاری به شکلهای مختلف از انها سواستفاده جنسی کرده است.

مورگان فریمن Morgan Freeman) (زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۳۷) بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیار بازی کرده که از ان جمله می‌توان به رستگاری در شاوشنک،هفت ،دختر میلیون دلاری، نابخشوده، بروس قدرتمند و سری‌های جدید مجموعه فیلم‌های بتمن اشاره نمود.

شکایت جنسی ۸ بازیگر زن از ستاره هالیوود

فریمن بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.

او مجری مستند علمی موفق درون کرمچاله بود که با استقبال عمومی در سراسر جهان مواجه شد.

فریمن متولد ممفیس در ایالت تنسی است. او فرزند میم، معلم، و مورگان، آرایشگر است. او ۳ خواهر و برادر دیگر نیز دارد. همچنین طبق آزمایش دی‌ان‌ای از وی مشخص شد اجداد وی به نیجریه برمی‌گردد.

در سن ۹ سالگی فریمن با داشتن نقش‌های اصلی نمایش در مدرسه خود تقریباً دوران بازیگری خود را نیز شروع کرد. وی در ۱۲ سالگی در همین زمینه در یک مسابقه نمایشی نیز برنده شد و چند اجرای برنامه در رادیو را نیز بر عهده داشت. فریمن بورسیه دانشگاه ایالتی جکسون را که در زمینه بازیگری به وی اعطا شده بود را نپذیرفت و بجایش شروع به خدمت در نیروی هوایی آمریکا به عنوان متخصص راداری کرد.

فریمن در ۴ اوت ۲۰۰۸ در یک تصادف نزدیک رولویل (در می‌سی‌سی‌پی) زخمی شد. خودرویی که می‌راند، یک نیسان ماکسیما مدل ۱۹۹۷ بود که از بزرگ‌راه بیرون رفته و چندبار دور خود چرخید. او و مسافرش که یک زن بود، توسط ابزار نجات هیدرولیک نجات داده شدند. وی مالک یک رستوران و کلوپ موسیقی است.

در روز ۱۰ محرم (عاشورا) سال ۱۳۹۵ وی در عزاداری حسینه الخویی متعلق به شیعیان نجفی در لندن برای ساخت مستند؛ حضور یافت.

ایران خبر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار