شهادت جانشین یگان امداد خاش در حمله افراد مسلح +عکس
کد خبر: ۱۱۰۰۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

شب گذشته خبری مبنی بر حمله مسلحانه به منزل یکی از شهروندان زاهدانی همه را شوکه کرد.

خبری که نشان دهنده مرگ دو نفر از اعضا یک خانواده بود که یکی از ان‌ها مامور ناجا در شهر خاش بود.

ستوانیکم پرویز زورقی کسی بود که در این درگیری مجروح و ساعاتی بعد در بیمارستان آسمانی شد و برادر همسرش در همان لحظه جان باخت؛ همچنین مادر همسرش نیز در همان درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

شهادت جانشین یگان امداد خاش در حمله افراد مسلح +عکس

زورقی کسی بودکه چندین سال در پلیس مبارزه با موادمخدر شهر سراوان خدمت می‌کرد که به گفته همکارانش، قاچاقچیان موادمخدر از دقت عمل وی و پیگیری هایش در این امر به ستوه آمده بودند و بار‌ها وی را تهدید به مرگ کرده بودند.
او همچنین زمانی که به عنوان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در سراوان خدمت می‌نمود بهترین نیرویش شهید وحیدرضا رسولی را در بیست و چهارم مرداد ۹۶ در درگیری با قاچاقچیان از دست می‌دهد.

وی کمتر از دو ماه قبل جهت ادامه خدمت به شهر خاش منتقل و در آنجا در سمت جانشین یگان امداد انتظامی خاش مشغول خدمت بود.

زورقی هفته گذشته مقابل منزلش مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته بود که از ناحیه دست دچار تیرخوردگی شد تا اینکه شب گذشته افراد مسلح ناشناس که هنوز هویت آنان توسط پلیس اعلام نشده با حمله ناجوانمردانه به منزلش در زاهدان همراه با برادر همسرش به نام مهدی سعادت زهی ترور شده و به شهادت می‌رسند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
سیستان رو به پاکستان بفروشید تا قدر عافیت رو بفهمن. هر استانی که میخواد جدا بشه بزارید این کار رو بکنه. آذربایجان رو هم بزارید جدا بشه تا تبریزی ها به آرزوشون برسن ببینم بدون پول نفت چقدر دوام میارن. کردستان رو هم بزارید جدا بشه.
وسعت سرزمین هیچ وقت قدرت برای یک کشور نمیاره. ژاپن اندازه شیراز هم نیست اما تمام قدرت اقتصادی دنیا دست ژاپنی هاست. آلمان اندازه خراسانه اما یکی از برترین اقتصادهای دنیاست. امارات اندازه کرجه اما در خاورمیانه تکه. بزرگی هیچ وقت قدرت نمیاره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
این بنده خدا رو به انواع مختلف تهدید کردن بعد هنوز هم به ادامه خدمت در اون منطقه اصرار داشتن؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار