ماجرای کشت خشخاش در یکی از مراکز بهداشت شیراز چه بود؟
کد خبر: ۱۰۹۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چندی پیش کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ ادعا شده بود در یکی از مراکز بهداشت شیراز، گیاه خشخاش کشت شده است.

اکبر اجرائی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص گفت: با انتشار این کلیپ، موضوع در دانشگاه موردبررسی قرار گرفت و از پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، پیگیری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز با بیان اینکه در فصل بهار، گیاهان و علف‌هایی به‌صورت خودرو رشد می‌کنند که برخی از آن‌ها شباهت زیادی با گیاهان مخدر دارد، گفت: در پی انتشار این کلیپ دروغین، مأموران پلیس مواد مخدر برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

محمدجعفر تولایی انتشار چنین موضوعاتی را باعث برهم زدن آرامش جامعه و اذهان عمومی دانست و با بیان اینکه شناسایی فرد خاطی از سوی پلیس فتا در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: پس از انتشار این کلیپ، مأموران پلیس مواد مخدر در محل حضور یافتند و متوجه شدند گیاه موردنظر، شقایق وحشی است که با آغاز فصل بهار در تمامی مناطق امکان رشد دارد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است، اضافه کرد: بدون شک می‌توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه، به‌ویژه جوانان، بر پدیده شوم مواد مخدر فائق آییم.

تولایی یادآور شد: مردم استان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون هرگونه فعالیت در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر را به کارشناسان سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
کرمان و شیراز بهترین خاک و آب وهوا رو برای کشت تریاک دارن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار