وقوع انفجار مهیب در بزرگراه اشرفی اصفهانی +تصاویر
کد خبر: ۱۰۹۸۵۴
تاریخ انتشار: 2018 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

۴۶ دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که انفجار مهیب در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بعد از بزرگراه شهید همت، ابتدای خیابان امام حسین (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۵ به همراه خودرو نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا کاظمی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بر اثر باز گذاشتن شیر گاز، دو سیلندر ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع در یک ساختمان سه طبقه ۱۲ واحدی خاکی از سکنه، انفجار مهیبی رخ داد.

وی افزود: این انفجار منجر به تخریب دیوار‌های طبقه اول این ساختمان شده و شیشه‌های در و پنجره و نیز سنگ‌های دیوار این منزل تخریب و بر روی سطح خیابان و همچنین مغازه‌هایی که در طرف دیگر بزرگراه قرار داشت، فرود آمد و خساراتی وارد کرد.

این افسر آماده آتش‌نشانی با اشاره به بروز خسارت به دو دستگاه خودرو سواری، تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی به محض ورود به داخل ساختمان با دو سیلندر مشتعل مواجه شدند که بلافاصله پس از خاموش کردن شعله‌های آتش، هر دو سیلندر گاز را به بیرون از ساختمان انتقال دادند.

کاظمی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و پاکسازی محل حادثه، همه اشیاء خطرناک و قطعات ساختمانی ناشی از انفجار را که هر آن امکان داشت از دیوار ساختمان جدا شده، از ارتفاع به پایین سقوط کند و به رهگذران آسیب برساند، جمع‌آوری کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ تحقیقات بیشتر درباره این حادثه همچنان توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه ادامه داد همچنین محل حادثه برای انجام اقدامات قانونی به عوامل شهرداری و نیروی انتظامی منطقه سپرده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار