چه کسی از محل زندگی این زن خبر دارد؟ +عکس
کد خبر: ۱۰۹۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

تحقیقات درباره سرنوشت زن جوانی که سال قبل به طرز مرموزی در جنوب تهران گم شده است از سوی مأموران ادامه دارد. قاضی پرونده دستور چاپ عکس زن گمشده را صادر کرد تا چنانچه شهروندان از سرنوشت وی اطلاعی دارند به اداره پلیس خبر دهند.

چه کسی از محل زندگی این زن خبر دارد؟ +عکس

به گزارش خبرنگار ما، روز هشتم شهریور‌سال گذشته بود که مردی به اداره پلیس رفت و گفت: همسرش به طرز مرموزی ناپدید شده است.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: ۱۸‌سال قبل با همسرم به نام مکیه ازدواج کردم و حاصل زندگی ما سه دختر ۱۹، ۱۳ و چهارساله است. ساعت ۱۰‌صبح روز هفتم شهریورماه همسرم از خانه بیرون رفت تا برای دختر ۱۳ ساله‌ام مانتو مدرسه بخرد و دیگر بازنگشت. وقتی نگرانش شدیم با تلفن همراهش تماس گرفتم که متوجه شدم تلفن همراهش در خانه جامانده است. آن روز تا غروب منتظر او بودیم، اما خبری از همسرم نشد. ما حتی به مانتوفروشی مورد نظر در حوالی مشیریه هم رفتیم، اما همسرم به آنجا نرفته بود. پس از این تمامی بستگان بسیج شدیم و به جست‌وجو پرداختیم. ما حتی به بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی هم سر زدیم، اما فایده‌ای نداشت و او را پیدا نکردیم. وی در پایان گفت: من تعدادی کارت عابر بانک دارم که حدود ۱۰‌میلیون تومان داخل آن‌ها پول است و همه کارت‌های عابربانکم در اختیار همسرم بود. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و دریافتند زن گمشده علاوه بر شماره اصلی خود شماره مخفی هم داشته است که از طریق آن با افرادی ارتباط تلفنی داشته است. بررسی‌های فنی نشان داد آخرین تماس که با زن گمشده گرفته شده شماره تلفنی است که متعلق به پسر ۱۷‌ساله افغانی است. بنابراین مأموران پسر ۱۷‌ساله را بازداشت کردند.
وی در بازجویی‌ها گفت: من کارگر ساختمانی هستم و زن گمشده را نمی‌شناسم و هیچ ارتباطی با آن نداشته‌ام. مدتی قبل گوشی‌ام سرقت شد و از آنجایی که ارزش زیادی نداشت اعلام مفقودی نکردم و الان هم نمی‌دانم چه کسی با تلفن همراه من با زن گمشده حرف زده است.
در حالی که تحقیقات از متهم ادامه دارد قاضی سهرابی دستور چاپ عکس زن گمشده را صادر کرد و از شهروندان خواست چنانچه اطلاعاتی از سرنوشت وی دارند به اداره یازده پلیس آگاهی پایتخت اطلاع دهند.

روزنامه جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
1
1
کار شوهرشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
4
2
وقتی این همه افغان بی دغدغه و غیر قانونی توی کشور هستند و همه مسئولان بی تفاوت باید هم منتظر این مشکلات بود
مهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
5
18 ساله ازدواج کرده اند و حاصل این ازدواج دختر نوزده ساله است ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار