ادعای عجیب عامل جنایت در بازار کفش تهران
کد خبر: ۱۰۹۶۴۱
تاریخ انتشار: 2018 May 20    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

 

پسر جوان که دوستش را در بازار کفش تهران با ضربات چاقو کشته بود، دیروز پای میز محاکمه ایستاد و گفت: از قتل پشیمان نیست، چون مقتول مستحق مرگ بوده است.

رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور سال گذشته و به دنبال تماس با کلانتری ۱۱۳ بازار تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شواهد نشان می‌داد پسر ۲۰ ساله‌ای به نام حبیب در انبار کفش در خیابان مولوی مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفته و با ضربات متعدد چاقو کشته شده است.

پلیس به محل جنایت رفت و با جنازه خونین حبیب که با ۲۴ ضربه چاقو از پا در آمده بود، روبه‌رو شد. پلیس در نخستین گام از تحقیقات میدانی دریافت حبیب از سوی دوست صمیمی‌اش به نام اصغر کشته شده است. با افشای این ماجرا اصغر ۲۱ ساله بازداشت شد و به جنایت اعتراف کرد.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند.

سپس اصغر به دفاع پرداخت و گفت: از سال‌ها پیش با حبیب دوست بودم. او همیشه به خانه ما
رفت و آمد داشت. چون برادرم و همسرش هم در طبقه بالای خانه ما ساکن بودند به رابطه حبیب و زن برادرم مشکوک شده بودم. حبیب از بستگان دور زن برادرم هم بود. به همین خاطر برای مدتی او را زیر نظر گرفتم و به رابطه پنهانی او با زن برادرم پی بردم. من حتی پیامک‌های رد و بدل شده بین آن‌ها را نیز دیدم و همان موقع به فکر کشتن حبیب افتادم. من جرات نداشتم ماجرا را به برادرم بگویم. به همین دلیل چند شبانه روز در باره این ماجرا فکر کردم و تصمیم نهایی را گرفتم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: ساعت ۸ صبح به انبار کفش که محل کار حبیب بود، رفتم و بدون این‌که حرفی به او بزنم با چاقو به جانش افتادم. من همان موقع محل را ترک کردم و به اداره پلیس رفتم تا واقعیت را بگویم. حالا هم می‌گویم از این که دوستم را کشته‌ام، پشیمان نیستم. او مزاحم ناموسم بود و به همین علت باید کشته می‌شد. در پایان جلسه، هیات‌قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار