میل به رها شدن از «مدیر بد» دلیل ۵۰ درصد استعفاها
کد خبر: ۱۰۹۶۲۷
تاریخ انتشار: 2018 May 20    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
اسباب و دلایل زیادی وجود دارد که منجر می شود تا یک کارمند محل کار خود را ترک کند و در جستجوی کار و شغل دیگری برآید. از مهمترین این عوامل می توان به عدم وجود چشم انداز روشن برای پیشرفت، عدم تناسب تلاش و دستمزد، عدم هماهنگی و سازگاری بین استعدادها و توانمندی های فردی و الزامات و تعهدات کاری اشاره کرد. همه ی این دلایل سبب می شود تا فرد شغل فعلی خود را ترک کرده و به فکر پیدا کردن شغل دیگری باشد.

مدیریت

مدیریتاختصاصی «تابناک با تو»؛ اسباب و دلایل زیادی وجود دارد که منجر می شود تا یک کارمند محل کار خود را ترک کند و در جستجوی کار و شغل دیگری برآید. از مهمترین این عوامل می توان به عدم وجود چشم انداز روشن برای پیشرفت، عدم تناسب تلاش و دستمزد، عدم هماهنگی و سازگاری بین استعدادها و توانمندی های فردی و الزامات و تعهدات کاری اشاره کرد. همه ی این دلایل سبب می شود تا فرد شغل فعلی خود را ترک کرده و به فکر پیدا کردن شغل دیگری باشد.

اما مؤسسه ی گالوپ براساس پژوهشی که انجام داده به این نتیجه رسیده است که میل به خلاص شدن و رهایی از "مدیر بد" یکی از مهمترین عوامل ترک شغل است؛ مدیری که کارمندان به راحتی نمی توانند با او تعامل برقرار کنند.

مدیریت

مؤسسه ی گالوپ می گوید: پنجاه درصد کارمندانی که شغل خود را ترک می کنند به دلیل سوء مدیریت دست به چنین کاری می زنند. از سوی دیگر افرادی که احساس می کنند که می توانند با مدیر خود در محل کار ارتباط برقرار کنند و با او تعامل و پرسش و پاسخ داشته باشند رضایت و بازدهی بیشتری دارند.

بیگاری کشیدن از کارمندان, به رسمیت نشناختن پاداش و مساعده, اهمیت ندادن به کارمندان, بدقولی و پایبند نبودن به تعهدات, استخدام و تشویق کارمندان نالایق, جلوگیری از رسیدن کارمندان به اهدافشان, ناتوانی در افزایش مهارت کارمندان, محدود کردن و ناتوانی در به چالش کشیدن منطقی از  جمله مواردی است که موجب نارضایتی کارمندان از مدیریت می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار