پرداخت جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده!
کد خبر: ۱۰۹۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
این جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده تعیین شد. منشأ این مشکل این بود که اعضای خانواده نمی توانستند نام کامل خود را به دلیل طولانی بودن در فرم رزرو آنلاین بنویسند؛ به همین دلیل پدر خانواده مجبور می شود تا اسم ها را...

پرداخت جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده!

پرداخت جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده!اختصاصی «تابناک با تو»؛ روزنامه ی دیلی میل بریتانیا گزارش داد که خطوط هوایی تایلند یک خانواده را مجبور کردند تا برای سوار شدن به هواپیما پول اضافی پرداخت کنند. این جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده تعیین شد. منشأ این مشکل این بود که اعضای خانواده نمی توانستند نام کامل خود را به دلیل طولانی بودن در فرم رزرو آنلاین بنویسند؛ به همین دلیل پدر خانواده مجبور می شود تا اسم ها را مختصر در فرم جا بدهد بنابراین کارمندان فرودگاه بین اسم موجود در بلیط و گذرنامه تفاوت هایی را پیدا می کنند.

پرداخت جریمه به دلیل طولانی بودن اسم اعضای خانواده!

در نهایت برای اینکه خانواده ی تایلندی بتوانند سوار هواپیما شوند پدر خانواده مجبور شد تا ۳۰۰۰ بات تایلندی معادل با ۹۳.۵ دلار به دلیل مختصر کردن اسامی بپردازد و سرانجام با پرداخت این جریمه توانستند سوار هواپیما شوند. خطوط هوایی تایلند که به تصمیم های خاصش معروف است در تصمیمی دیگر اعلام کرده بود که کودکان و افراد دارای اضافه وزن نمی توانند با آنها پرواز کنند چون اندازه ی کمرشان با طول کمربند ایمنی تناسب ندارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
3
ربطی به طولانی بودن اسم نداره ایشون مرتکب جرم شدن در واقع نادرست وارد کردن اطلاعات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار