خسارت سنگین سیل در استانی که مدیر «بحران» ندارد+عکس
کد خبر: ۱۰۹۲۶۳
تاریخ انتشار: 2018 May 16    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
در حالی که مدت‌ها است مدیرکل بحران استانداری خراسان شمالی بازنشسته شده و فردی به جای او معرفی نشده است، سیل خسارات زیادی را به روستا‌های استان وارد کرد.
 
وقوع سیل و روان‌آب به همراه طغیان رودخانه‌های فصلی خسارات سنگینی را به روستا‌ها و تاسیسات مناطق مختلف شهری و روستایی در استان خراسان وارد ساخت.

این در حالی است که پس از کناره‌گیری حسین عظیمی از مدیرکلی بحران استانداری خراسان شمالی، هنوز شخصی به این سمت معرفی نشده و مشخص نیست وظیفه هماهنگی نهاد‌های خدمات‌رسان در ایام بحرانی بر عهده کیست؟

بنابر گزارش‌ها بیشترین خسارات سیل در روستا‌های شهرستان شیروان بوده است. فرماندار شیروان از خسارت سنگین به روستا‌های این شهر بر اثر وقوع سیلاب خبر داد.

رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان شیروان نیز با بیان اینکه سیل روز گذشته خساراتی به تاسیسات آب شرب روستایی بخش قوشخانه وارد کرد گفت: انسداد یک حلقه چاه آب شرب در روستای حصار قوشخانه، تخریب یک کیلومتر خط انتقال با لوله سایز ۹۰ در روستای قلهک و تخریب یک بابا چشمه روستای شناقی سفلی از جمله خسارت وارد شده سیل دیروز در بخش قوشخانه بوده است.

حسین جوان افزود: تخریب ۴۰۰ مترخط انتقال لوله سایز ۶۳ روستای ینگه قلعه سفلی تخریب یک باب چشمه و ۲۰۰ متر خط انتقال روستای کاکلی، تخریب چشمه روستا‌های برزلان، بیگان، تخریب یک رشته قنات روستای کلاته جعفری و تخریب دیوار ساحلی ۵۰ متر پالکانلوی سفلی از دیگر خسارات وارد شده بوده است.

در ادامه تصاویری از سیل روز گذشته در شیروان را می‌بینید.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار