خودروی تشریفات پوتین قویتر است یا ترامپ؟ + عکس
کد خبر: ۱۰۹۲۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

مجله نیوزویک به مقایسه خودروی پوتین و ترامپ پرداخته و ماشین تشریفاتی روسای جمهور آمریکا و روسیه را از ابعاد مختلف و بسیار دقیق مورد بررسی قرار داده است.

مقایسه لیموزین ساخت کادیلاک دونالد ترامپ و خودروی پروژه کارتژ متعلق به رئیس جمهور روسیه، سوژه‌ای داغ برای مجله معروف نیوزویک شد. این مجله خودروی تشریفاتی هر دو شخص سیاسی مذکور را از ابعاد مختلف بسیار دقیق مورد بررسی قرار داد و نتیجه آن را اعلام کرد.

طبق بررسی‌های انجام شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی "Rolls Royce Phantom و Rolls Royce Ghost " است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی‌تر است. علت این برتری مجهز بودن به موتور "V۱۲" است که از "V۸" کادیلاک آمریکایی ترامپ پرقدرت‌تر است.

اما خودروی ترامپ چه ویژگی بارزی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، ادامه تحقیقات نشان داد تنها مزیت ماشین رئیس جمهور آمریکا یک و نیم تن سنگین‌تر بودن از خودروی پوتین است.

گفتنی است؛ مطلب منتشر شده توسط این مجله بسیار مورد توجه علاقه‌مندان در زمینه خودرو قرار گرفته است که هر کدام دیدگاه متفاوتی در این باره دارند.

خودروی تشریفات پوتین قویتر است یا ترامپ؟ + عکس

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
4
5
پوتین از ترامپ جذابتره...ترامپ شبیه سیب زمینی نارنجیه
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
2
7
باشه بابا جون پوتین قویتره ، دیدم تو سوریهجرات حرف زدن نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
1
ديدي كه ترامپ و اسراييل تو سوريه زدنمون و پوتين فقط نگاه كرد.باب توروخدا بسه چند تا تركمن چاي و گلستان ديگه لازمه تا جمهوري اسلامي بي خيال روسيه بشه؟ملت از سياست هاي روسيه بيزاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار