بازیگر فیلم «سوپرمن» درگذشت
کد خبر: ۱۰۹۱۵۴
تاریخ انتشار: 2018 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

«کمیل نانجیانی» «مارک هَمیل» «اِلیجا وود» و «ادگار رایت» تسلیت خود را برای درگذشت «مارگوت کیدر» هنرپیشه نقش «اوییس لِین» در فیلم «سوپرمن» ابراز داشتند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «مارگوت کیدر» هنرپیشه نقش «لوییس لِین» نقش مقابل «سوپرمن» در ۶۹ سالگی درگذشت.

«کمیل نانجیانی» «مارک هَمیل» «الیجا وود» و «ادگار رایت» تسلیت خود را برای درگذشت «مارگوت کیدر» هنرپیشه نقش «اوییس لِین» در فیلم «سوپرمن» ابراز داشتند.

کیدر علاوه برا ایفای نقش در «سوپرمن» در فیلم «فلفل بزرگ والدو» در نقش مقابل «رابرت ردفورد» بازی کرد. او همچنین در کنار «ریچارد پریور» در فیلم «گونه‌ای از قهرمان» ایفای نقش کرد.

«مارک مک‌کلور» که خود در یکی از سری فیلم‌های «سوپرمن» در نقش «جیمی اولسن» ایفای نقش کرده در مورد مارگوت کیدر گفت: مارگی یکی از قوی‌ترین زنانی بود که در تمام زندگی‌ام دیده بودم. او و «کریستوفر ریو» هنرپیشه نقش سوپرمن قطب‌های متضاد فیلم بودند. کریستوفر ریو هنرپیشه‌ای کلاسیک بود و مارگوت زنی گاوچران و اهل مزرعه.

«ریچارد دانر» کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «سوپرمن» نیز در مورد کیدر می‌گوید: درگذشت مارگوت بسیار دردناک است. او هنرپیشه‌ای فوق‌العاده خلاق، هنری و در عین حال شوخ‌طبع بود.

«مارگوت روت کیدر» متولد سال ۱۹۴۸ در یلونایف هنرپیشه آمریکایی کانادایی بود که در سال ۱۹۷۸ با بازی نقش «لوییس لِین» در فیلم «سوپرمن» در نقش مقابل «کریستوفر ریو» به شهرت رسید. او در سری دوم سوپرمن نیز ایفای نقش کرد. پس از آن در فیلم‌های موفقی همچون «کریسمس سیاه» و «فلفل بزرگ والدو» با بازی رابرت ردفورد، ایفای نقش کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار