سوپ برگ مو، لذیذ و چربی‌سوز
کد خبر: ۱۰۸۹۷۷
تاریخ انتشار: 2018 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
امروز برای شما روش تهیه‌ی یک نوع سوپ چربی‌سوز را قرار داده‌ایم. در این سوپ، از برگ مو یا درخت انگور استفاده شده است. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی تهیه‌ی این سوپ، با ما همراه باشید.

سوپ برگ مو، لذیذ و چربی‌سوزاختصاصی تابناک باتو؛ امروز برای شما روش تهیه‌ی یک نوع سوپ چربی‌سوز را قرار داده‌ایم. در این سوپ، از برگ مو یا درخت انگور استفاده شده است. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی تهیه‌ی این سوپ، با ما همراه باشید.

سوپ برگ مو، لذیذ و چربی‌سوز

مواد لازم:
برگ انگور: 15 عدد

گشنیز یا جعفری خرد شده: دو قاشق غذاخوری

روغن زیتون: 4 قاشق سوپخوری

فلفل قرمز بزرگ: یک عدد

پیاز بزرگ: یک عدد

آب گوشت یا مرغ: 5 پیمانه

نمک: یک قاشق چایخوری

فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری

نصف یک گل کلم متوسط

برنج خام: دو سوم پیمانه

سرکه‌ی سیب یا انگور: نصف پیمانه

طرز تهیه:

برگ‌های انگور را شسته به مدت نیم ساعت داخل آب قرار می‌دهیم و سپس آنها را درشت، خرد می‌کنیم. فلفل قرمز را به شکل بسیار ریز، خرد می‌کنیم. پیاز را نیز نگینی خرد می‌کنیم.
روغن را در ظرفی ریخته روی حرارت قرار می‌دهیم سپس پیاز و فلفل را به آن افزوده و تفت می‌دهیم تا کاملا پیازها نرم شوند. سرکه را به همراه آب گوشت یا مرغ و برگ انگورهای خرد شده، به پیاز اضافه می‌کنیم و صبر می‌کنیم تا به دمای جوش برسد. گل کلم‌ها را خرد کرده و به همراه برنج شسته شده، نمک و فلفل و گشنیز، به سوپ اضافه می‌کنیم. حرارت را کم کرده و در ظرف را قرار می‌دهیم پس از گذشت نیم ساعت تا 45 دقیقه، سوپ ما آماده است.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: tareekaa

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار