نگرانی‌های کی روش درست از آب درآمد
کد خبر: ۱۰۸۷۸۱
تاریخ انتشار: 2018 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

شنیدن خبر آسیب دیدگی بازیکنان درآستانه جام جهانی ۲۰۱۸ و از دست دادن این رقابت‌ها برای آن‌ها و البته سرمربیان تیم‌های ملی یک تبر تلخ محسوب می‌شود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دوستانه با الجزایر اعلام کرد ملی پوشان لیگ برتری به هیچ وجه آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را ندارند و طبق همین امر از باشگاه‌ها خواست تا زمینه‌ای فراهم کنند تا آن‌ها حدود ۴۵ روز مانده به آغاز مسابقات در اختیار تیم ملی قرار بگیرند. در واقع کی روش از سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن درخواست کرد قید استفاده از ملی پوشان خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بزنند.

سرمربی تیم ملی در آن زمان در کنار نا آمادگی بازیکنان لیگ برتری نسبت به اینکه آن‌ها در رقابت‌های سنگین و حساس دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دچار آسیب دیدگی شوند هم احساس نگرانی می‌کرد و حال با برگزاری دیدار‌های الجزیره- پرسپولیس و ذوب آهن- استقلال در دور رفت این مرحله مشخص شد نگرانی‌های کی روش نسبت به وضعیت بازیکنانش بی دلیل نبوده است.

کمال کامیابی نیا که یکی از آلترناتیو‌های کی روش برای جایگزینی سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی محسوب می‌شود در بازی با الجزیره بار دیگر از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. هرچند برانکو به حضور این بازیکن در بازی برگشت مقابل شاگردان هنک تن کاته امید زیادی دارد، اما بعید است با این وضعیت کی روش دیگر کامیابی نیا را به تیم ملی دعوت کند.

رباط صلیبی داریوش شجاعیان هم که در هفته‌های اخیر بار‌ها برای انجام دادن تمرینات ریکاوری زیرنظر کادرفنی تیم ملی به ساختمان پک رفت در بازی با ذوب آهن پاره شد تا این هافبک خلاق دست کم ۶ ماه از عرصه فوتبال دور بماند. در این حالت شجاعیان هم خداحافظی تلخی با جام جهانی داشت.

امید ابراهیمی، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی هم در بازی استقلال و ذوب آهن از ناحیه استخوان زانو دچار ترک خوردگی شد تا از روز گذشته مراحل درمانش را زیرنظر کادرپزشکی تیم ملی در ساختمان پک پیگیری کند. حضور این هافبک دفاعی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و در این شرایط کی روش هم برای بهبود ابراهیمی نگرانی خاصی دارد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار