کودک چهارساله ی مصری در مقابل میز دادگاه... جرم او چه بود؟
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
وکیل کودک می گوید: پدر دختر مهدکودکی اوراقی را مبنی بر این اقدام جمع آوری کرد و دادستان آن را به دادگاه ارجاع داد. دادگاه پس از آنکه به فریبکارانه بودن اتهام و عدم عقلانی بودن ماجرا پی برد کودک را تبرئه کرد. داستان پرونده ی جنجالی کودک چهارساله به دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی باز می گردد زمانی که پدر دختر چهارساله به پلیس مراجعه می کند و ماجرای یک...

تبرئه ی جنجالی کودک چهارساله در مصر

تبرئه ی جنجالی کودک چهارساله در مصراختصاصی «تابناک با تو»؛ دادگاهی در مصر کودک چهار ساله را تبرئه کرد. اتهام این کودک بوسیدن همکلاسی هم سن خودش در مهدکودک یکی از مدارس ابتدایی استان بحیره در شمال مصر بوده است. وکیل کودک می گوید: پدر دختر مهدکودکی اوراقی را مبنی بر این اقدام جمع آوری کرد و  دادستان آن را به دادگاه ارجاع داد. دادگاه پس از آنکه به فریبکارانه بودن اتهام و عدم عقلانی بودن ماجرا پی برد کودک را تبرئه کرد.

تبرئه ی جنجالی کودک چهارساله در مصر

شادی پس از تبرئه

داستان پرونده ی جنجالی کودک چهارساله به دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی باز می گردد زمانی که پدر دختر چهارساله به پلیس مراجعه می کند و ماجرای یک تجاوز را گزارش می دهد. رسانه های محلی اعلام کردند که دلیل چنین کاری از سوی پدر دختر خصومت شخصی و خانوادگی با خانواده ی مجرم ( کودک چهارساله) بوده است. کاربران شبکه های اجتماعی تبرئه شدن کودک مصری پس از یک سال را به اتهام بوسیدن همکلاسی اش به سخره گرفته و متهم کردند.

 
یک فعال اجتماعی مصری به نام "سحر النادی" نوشت: دادگاهی که کودک را تبرئه کرده باید پدر دختر را دستگیر می کرد و به روانشناس معرفی می نمود. محمد المختار نوشت: گرفتن موضع نامتعارف از سوی پدر شاکی برای بیشتر دیده شدن است. سراج السراج نوشت: به امور کوچک  می پردازیم تا از امور بزرگ مصر غفلت کنیم و باز بمانیم.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
3
3
از ان اعرا ب جاهل چیزی غیر از این توقع داشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
2
مسخره
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
2
تو ایران هم از این ادمها داریم.میگفته چرا دخترم اسم همکلاسی پسرشو توی مهد بلده.اصلا نباید به اونها نگاه کنه
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
3
این بچه یاد میگیره که دختر یک سوژه صرفا جنسی است و نه یک انسان ،و بعد از این به این چشم به خانمهای اطرافش نگاه می کند. حماقت هم حدی دارد ،گیرم که پدر دختر این شکایت را کرده،کسانی که دادگاه را تشکیل داده اند کمتر از او مقصرند؟؟
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
اتفاقا بنظرم کار درستی کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار