تعهد گرفتن دانشگاه باکینگهام، صدای دانشجویان را درآورد
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
روزنامه ی ایندیپندنت تأکید کرد، مدیریت دانشگاه با این نخستین گام، تلاش دارد تا نخستین دانشگاه خالی از مواد مخدر بریتانیا باشد. این روزنامه همچنین اشاره نمود، مدیریت دانشگاه نام دانشجویانی که در محوطه ی دانشگاه از آنان مواد مخدر به دست آورد، به پلیس گزارش خواهد داد. این موضوع خشم انجمن دانشجویی باکینگهام را برانگیخته و آنها درون دیوارهای دانشگاه اعتراض کرده اند.

تعهد دانشگاه باکینگهام صدای دانشجویان را درآورد

تعهد دانشگاه باکینگهام صدای دانشجویان را درآورداختصاصی «تابناک با تو»؛ در یک گام جدید برای جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر در محوطه ی دانشگاه، دانشگاه معتبر باکینگهام انگلستان اعلام کرد که دانشجویان باید تعهد جدیدی را بپذیرند. بنا بر این تعهد، دانشجویان نباید در داخل ساختمان های دانشگاه مواد مخدر مصرف کنند و در صورتی که دانشجویان این تعهد را امضا نکنند، خود را در معرض جدایی و انفصال کامل از دانشگاه قرار خواهند داد.

روزنامه ی ایندیپندنت تأکید کرد که مدیریت دانشگاه با این نخستین گام، سعی دارد تا اولین دانشگاه خالی از مواد مخدر بریتانیا باشد.

تعهد دانشگاه باکینگهام صدای دانشجویان را درآورد

این روزنامه همچنین اشاره کرد، مدیریت دانشگاه نام دانشجویانی را که در محوطه ی دانشگاه از آنان مواد مخدر ضبط کند، به پلیس گزارش خواهد داد. این موضوع خشم انجمن دانشجویی باکینگهام را برانگیخته و آنها درون دیوارهای دانشگاه اعتراض کرده اند.

مدیریت دانشگاه در پاسخ به این اعتراضات گفته که همواره در راستای ارتقای سطح آموزشی و نقش تربیتی دانشگاه در جامعه ی بریتانیا تأکید دارد؛ بنابراین، سیاست های جدیدی در پیش گرفته تا نخستین دانشگاه خالی از مواد مخدر در بریتانیا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
8
خیلی هم کار درستی است.
دانشجو غلط کرده که میخواد در محل تدریس و درس خواندن مواد مصرف کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
8
داخل دانشگاه مواد میزنند ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار