با استفاده از این رنگ در چیدمان، ثروتمند شوید!
کد خبر: ۱۰۸۶۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
رنگ طلایی از دیرباز نشانه‌ی ثروت و تجملات بوده است. در داستان‌های قدیمی و تاریخی هم نویسندگان برای توصیف کردن زندگی شاهانه، همیشه از وصف اشیا با رنگ‌های طلایی صحبت می‌کردند. این رنگ نشانه‌ای از انرژی و قدرت خورشید و نمایانگر قدرت و صلابت است. اگر به چیدمانی لوکس و اشرافی می‌اندیشید، به شما استفاده از این رنگ در چیدمان را توصیه می‌کنیم.

با استفاده از این رنگ در چیدمان، ثروتمند شوید! اختصاصی تابناک باتو؛ رنگ طلایی از دیرباز نشانه‌ی ثروت و تجملات بوده است. در داستان‌های قدیمی و تاریخی هم نویسندگان برای توصیف کردن زندگی شاهانه، همیشه از وصف اشیا با رنگ‌های طلایی صحبت می‌کردند. این رنگ نشانه‌ای از انرژی و قدرت خورشید و نمایانگر قدرت و صلابت است.

اگر به چیدمانی لوکس و اشرافی می‌اندیشید، به شما استفاده از این رنگ در چیدمان را توصیه می‌کنیم. در ادامه تصاویر نمونه‌هایی استفاده از رنگ طلایی در چیدمان را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منابع: almrsal ـ yuccahq

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
1
این قرتی بازیها مال میلیاردر های شمال تهران و مسئولین مملکتی است نه مردم بیچاره ایران که 30 روز، بدون سحری روزه میگیرن و موقع افطار هم چیزی برای خوردن ندارن.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
راست میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
گوشی من رنگش طلاییه پ چرا پول شارژش رو هیچوقت ندارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار