نخستین ویلای زیرزمینی با نام محلی «مرجان»
کد خبر: ۱۰۸۵۵۷
تاریخ انتشار: 2018 May 20    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
نخستین ویلا زیر آب؛
جزیره کنراد مالدیو به تازگی اعلام کرده است که به عنوان اولین ویلای زیرزمینی با نام محلی "مرجان"در جهان شناخته خواهد شد. در این باره باید گفت، این ویلا 16 فوت و چهار اینچ زیر سطح اقیانوس است. همچنین این ویلا در دو سطح طراحی شده که شامل طبقه بالا و طبقه زیرین است.

اولین ویلا زیر آب اختصاصی«تابناک با تو»؛ جزیره کنراد مالدیو به تازگی اعلام کرده است که به عنوان اولین ویلای زیرزمینی با نام محلی «مرجان» در جهان شناخته خواهد شد. در این باره باید گفت، این ویلا 16 فوت و چهار اینچ زیر سطح اقیانوس است.

اولین ویلا زیر آب

همچنین این ویلا در دو سطح طراحی شده که شامل طبقه بالا و طبقه زیرین است. در توصیف طبقه زیرین باید بگوییم شما را به دنیای خارق العاده و مملو از آرامش اقیانوس می کشاند که با بهترین امکانات در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

همچنین طبقه بالا زندگی در خشکی را برای شما به تصویر می کشد که از لحاظ امکانات و مجلل بودن دست کمی از طبقه پایین ندارد و شامل اتاق  خواب، حمام، اتاق پودری، سالن بدنسازی، اتاق های تختخواب، اتاق های امنیتی، اتاق نشیمن دوم، آشپزخانه و ... است.

اولین ویلا زیر آب

اولین ویلا زیر آب

اولین ویلا زیر آب

اولین ویلا زیر آبگفتنی است، این پروژه تا پایان سال 2018 تکمیل خواهد شد و برای اجاره یک شبه این ویلا باید 50,000 دلار بپردازید.
ناگفته نماند که این اولین سرمایه گذاری جزیره کاناداد مالدیو Rangali در زیر آب نیست. در اواسط سال 2000، آنها اولین رستوران زیرآبی افتتاح کردند. پس از اتمام سال 2018، مهمانان می توانند در زیر آب بخوابند و ریلکسیشن کنند یا از منظره بی نظیر بالای دریا لذت ببرند.

اولین ویلا زیر آب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار