خرید بلیط چارتر، بلیط هواپیما ایران ایر و خرید بلیط قطار رجا در قاصدک 24
کد خبر: ۱۰۸۴۹۹
تاریخ انتشار: 2018 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
خرید بلیط چارتر هم برای مسافر و هم چارتر کننده دارای مزیت است. چرا که قیمت بلیط چارتر تنها توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می‌شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت این بلیط ها ندارند.

برخی از سامانه‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما، تمام یا بخشی از بلیط مسیرهای پرتردد را به صورت سالانه یا برای مدت چند ماه اجاره می‌کنند. این خرید موجب می‌گردد که بلیط چارتر هواپیما تنها از طریق آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی قابل فروش باشد و شرکتهای هواپیمایی تنها چارتردهنده بلیط هواپیما بوده و آن را فقط به صورت سیستمی به فروش برسانند.

خرید بلیط چارتر، بلیط هواپیما ایران ایر و خرید بلیط قطار رجا در قاصدک 24

خرید بلیط چارتر هم برای مسافر و هم چارتر کننده دارای مزیت است. چرا که قیمت بلیط چارتر تنها توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می‌شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت این بلیط ها ندارند. امری که هرچند موجب نوسانات متعدد قیمت بلیط چارتر هواپیما در مقایسه با بلیط های سیستمی مانند بلیط ایران ایر، بلیط ماهان و .. در یک مسیر پروازی خاص می‌گردد اما برای چارتر کننده آن ابداً خالی از لطف نیست.

از سوی دیگر چون چارتر کننده در زمان معینی از سال، اقدام به اجاره صندلی های یک پرواز می‌کند، بلیط چارتر با نزدیک شدن به موعد سفر، با تخفیفات باورنکردنی به فروش می‌رسد. این موضوع علاوه بر اینکه موجب می‌شود ضرر و زیان چارتر کننده به حداقل میزان خود برسد برای مسافر نیز دارای مزیت است. چرا که بلیط های لحظه اخری در اغلب مواقع نسبت به بلیط سیستمی از قیمت مقرون بصرفه تری برخوردارند.

همانطور که می‌دانید مسیر، شرایط، امکانات و همچنین برنامه پروازهای سیستمی مانند بلیط ایران ایر، ماهان، معراج و ... به صورت سالانه تعیین می‌شود. بدین ترتیب اینگونه بلیط ها از چند ماه قبل از سفر قابل رزرو و خریداری می‌باشند و همین امر نیز سبب می‌شود تا در فصول داغ گردشگری دسترسی به بلیط هواپیما دشوار گردد. از این رو از جمله دیگر مزایای خرید بلیط چارتر برای مسافر، می‌توان به احتمال رزرو و خریداری یک بلیط چارتر در صورت پر بودن پروازهای سیستمی اشاره کرد.

بلیط چارتر قاصدک 24

سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با مراجعه به سایت خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 و تکمیل فیلدهای "مبدا"، "مقصد" و "تاریخ سفر" به مجموعه کاملی از بلیط های چارتر و سیستمی هواپیما دست یابند. بدین ترتیب خرید اینترنتی بلیط چارتر قاصدک 24 به سادگی و با محدود سازی لیست نتایج از طریق فیلترهای تعبیه شده در سامانه امکان پذیر است.

گفتنی است بلیط چارتر خریداری شده از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 بر اساس قوانین موجود، تنها متعلق به خریدار است و غیر قابل انتقال به غیر و تغییر تاریخ یا ساعت پروازی می‌باشد. از این رو توصیه می‌گردد تنها در صورتی که از زمان و امکان سفر خود اطمینان دارید، نسبت به خرید بلیط چارتر هواپیما اقدام نمایید.

خرید بلیط قطار رجا

خدمات ارائه شده در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 تنها به فروش بلیط چارتر هواپیما محدود نمی‌شود. این شرکت علاوه بر همکاری با ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران‌ایر، کاسپین و... اقدام به عرضه بلیط قطارکارگزاران ریلی کشور نیز می‌نماید. بدین ترتیب مجموعه کاملی از بلیط ها قطار نظیر خرید بلیط قطار رجا مشهد، بلیط قطار تهران، بلیط قطار شیراز، بلیط قطار تبریز و... در دسترس کاربران این سامانه قرار دارد تا مسافر بتواند بلیط قطار مسیر مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن و طی مقایسه با سایر بلیط های موجود خریداری نماید.

برای خرید بلیط قطار رجا در قاصدک 24، کاربر می‌بایست با تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد، تاریخ سفر و یکی از سه گزینه "مسافرین عادی"، "ویژه برادران" و یا "ویژه خواهران"، بلیط مورد نظر خود را انتخاب و وارد درگاه خرید شود. خرید بلیط قطار رجا همچون بلیط قطار سایر کارگزاران ریلی و بلیط هواپیما از قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار