گلایه قلقلی: پس از ۷ سال تازه به سراغم آمدند! +عکس
کد خبر: ۱۰۸۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

بازیگر نقش قلقلی گفت: از وضعیت بد هنر نمی‌دانم چه بگویم. اصلا شرایط خوبی وجود ندارد. همین که پس از 7 سال برای اولین بار از شبکه پویا سراغ من آمدند خوشحالم، این اتفاق می‌توانست شرایط خوبی برای من باشد.

شهرام لاسمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعلی هنر به گلایه گفت: متاسفانه شرایط بسیار بدی شده است، بسیاری از هنرمندان بیکار هستند، کار وجود ندارد و اگر هم پروژه‌ای برای تولید وجود داشته باشد دستمزد نمی‌دهند و ما بازیگران را اذیت می‌کنند.

وی در همین راستا افزود: از وضعیت بد هنر نمی‌دانم چه بگویم. اصلا شرایط خوبی وجود ندارد. همین که پس از 7 سال تازه برای اولین بار از شبکه پویا سراغ من آمدند خوشحالم، این اتفاق می‌توانست شرایط خوبی برای من باشد.

گلایه قلقلی: پس از ۷ سال تازه به سراغم آمدند! +عکس

لاسمی درباره فعالیت‌های خود اظهار کرد: تولید برنامه "قلقلک" که برای شبکه پویا ساخته می‌شود و من در آن ایفای نقش می‌کنم احتمالا از اوایل بهار شروع خواهد شد و در آن بازی می‌کنم. قرار بود در پروژه‌ای با غلامرضا آزادی در سینما همکاری کنم، اما هنوز اطلاعی داده نشده است و وقتی تماس هم می‌گیرم تلفن را جواب نمی‌دهد.

وی به جزئیات "قلقلک" اشاره کرد و افزود: طرح سریالی با نام "قلقلک" در ۲۰ قسمت بیست دقیقه‌ای برای شبکه کودک (پویا) به صدا و سیما ارائه شده است که با محوریت بچه‌های معلول، شخصیت قلقلی و حضرت امام رضا (ع) است.

بازیگر "بازی شادی تماشا" ادامه داد: صدا و سیما از این طرح استقبال کرده و قرار است نیمی از سرمایه آن را حمایت کند و با چند اسپانسر برای ۵۰ درصد دیگر سرمایه تولید این سریال صحبت شده است.

لاسمی خاطرنشان کرد: فضای سریال "قلقلک" با سایر برنامه‌ها و سریال‌هایی که این روز‌ها برای کودک ساخته شده و می‌شود متفاوت است. نویسنده و طراح پروژه "ایمان ایرانمنش" و تهیه کننده و کارگردان صفا چاووشی است.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
2
ده خب کدوم هنر ؟ 50 ساله نقش یه آدم لالو بازی کرده فک کرده خیلی هنرمنده ؟
اینو که منم بلدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار