متفاوت ترین و خاص‌ترین مدها از نقاط مختلف جهان
کد خبر: ۱۰۸۴۴۳
تاریخ انتشار: 2018 May 10    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
انتخاب یک مدل جدید لباس به عوامل متعددی بستگی دارد مثل سلیقه شخصی، شرایط آب و هوایی و مدل‌های جدید لباس برای آن فصل و دوره زمانی. در کنار این شرایط و عوامل محدود کننده، بیشتر افراد به دنبال متفاوت‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس برای خود هستند طوری که بتوانند سلیقه و سطح استایل خود را به رخ بکشند.

جدیدترین و خاص‌ترین مدها از نقاط مختلف جهانانتخاب یک مدل جدید لباس به عوامل متعددی بستگی دارد مثل سلیقه شخصی، شرایط آب و هوایی و مدل‌های جدید لباس برای آن فصل و دوره زمانی. در کنار این شرایط و عوامل محدود کننده، بیشتر افراد به دنبال متفاوت‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس برای خود هستند طوری که بتوانند سلیقه و سطح استایل خود را به رخ بکشند. هر شهر و منطقه جغرافیایی بسته به شرایط آب و هوایی و فرهنگ مردم خود سبک و سیاق خاصی در انتخاب لباس و مدل‌های جدید لباس دارد که هر یک از این سبک‌ها و مدل‌ها می‌تواند الهام بخش ایده‌های جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس باشد. به همین دلیل ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به معرفی جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس که این روزها در خیابان‌های شهر کپنهاگ و دیگر شهرهای کشورهای منطقه اسکاندیناوی مشاهده می‌شود خواهیم پرداخت.

 

رنگ‌های پاستل

رنگ‌های پاستل به رنگ‌های ملایمی گفته می‌شود که از ترکیب رنگ‌های روشن با رنگ سفید به دست می‌آیند و در پوشاک زنانه و مردانه جایگاه خاصی دارند. خانم‌های کپنهاگی علاقه خاصی به رنگ‌های پاستل دارند و در بسیاری از لباس‌های خود از این رنگ‌ها مثل رنگ صورتی، زرد لیمویی، آبی آسمانی، بنفش یاسی، سبز نعنایی و … استفاده می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال یک رنگ خاص و جدید برای لباس‌های خود هستید توصیه می‌کنیم سراغ یکی از این رنگ‌های مجموعه رنگ‌های پاستل بروید و به استایل خود جذابیت و تازگی بدهید.

عینک مدل قدیمی

پرنیل تایزیک در حال حاضر یکی از آیکن‌های مد اسکاندیناوی به شمار می‌رود و هر چیزی که او می‌پوشد به سرعت مورد توجه و تقلید خانم‌های شیک پوش اسکاندیناویایی قرار می‌گیرد. پرنیل علاقه خاصی به عینک‌های خلبانی بزرگ دارد که در دهه هفتاد میلادی مد روز بودند، خوشبختانه این مدل‌های کلاسیک دوباره محبوب شده‌اند و اگر شما هم به یک مدل دنبال عینک آفتابی بزرگ برای استفاده در بهار و تابستان امسال هستید مدل عینک خلبانی را که مدلی قدیمی از دهه‌های گذشته اما همچنان شیک و جذاب است به شما توصیه می‌کنیم.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

صندل‌های بنددار

صندل‌های ظریف و زیبای زنانه همیشه جایگاه خاصی در استایل خانم‌های شیک پوش داشته‌اند و جزو محبوب‌ترین انواع کفش مجلسی و نیمه مجلسی به شمار می‌روند. صندل‌های بنددار مدل‌های متنوعی دارند که مدل‌های رنگی یا متالیک با بندهای ظریف و نازک جزو تطبیق پذیرترین آن‌ها است و شما می‌توانید این صندل‌ها را در هر موقعیتی از مهمانی‌های کوچک و ساده گرفته تا برای یک پیاده روی کوتاه در شهر هم بپوشید و از استایل جذاب خود لذت ببرید. هماهنگ کردن این صندل‌ها با هر نوع شلوار و دامنی هم ساده است و حتی با شلوار جین هم می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

ترکیب چهارخانه و گلدار

ترکیب طرح‌ها یکی از معیارهای شیک پوشی به شمار می‌رود و کسی که مهارت کافی در ترکیب این طرح‌ها داشته باشد یک فرد متخصص در مد و فشن شناخته خواهد شد. اگر نگاهی به خیابان‌های شهر کپنهاگ و دیگر شهرهای اسکاندیناوی بیندازید خواهید دید که بسیاری از خانم‌ها از ترکیب طرح چهارخانه و گلدار در کنار هم استفاده می‌کنند مثل کت چهارخانه روی مانتوی گلدار که ترکیبی بریتانیایی و کلاسیک است و نشان دهنده هنر و استعداد شما در ترکیب لباس هم هست. ترکیب رنگ‌های روشن و تیره در این سبک زیباتر است و جذابیت و عمق خاصی به استایل شما می‌دهد.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

کیف‌های فاستونی

اگر از کیف‌های معمولی چرم و پلاستیکی و … خسته شده‌اید وقت آن رسیده است که این مدل جدید و خاص کیف‌های زنانه را امتحان کنید. کیف‌های فاستونی نخستین بار توسط برند شانل تولید شد و در آن از فاستونی‌های چند رنگ مخصوص این برند استفاده شد و در مدت کوتاهی توانست به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف شانل تبدیل شود. این اکسسوری ساده اما زیبا می‌تواند جذابیت خاصی به استایل شما بدهد به خصوص اگر آن را از مدل‌های کوچک و دوشی انتخاب کنید.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

ژاکت‌های بافتنی زیبا

همان طور که می‌دانید اسکاندویناوی آب و هوای سردی دارد بنابراین لباس‌های بافتنی یکی از ضروری‌ترین لباس‌های مردم آن به شمار می‌روند. خانم‌های دانمارکی سبک خاصی در انتخاب لباس‌های بافتنی دارند و معمولا از بافتنی‌های ضخیم و درشت با رنگبندی زیبا استفاده می‌کنند. این بافتنی‌های خوشرنگ و دوست داشتنی نه تنها گرم و نرم هستند بلکه استایل جذابی هم دارند و می‌توان آن‌ها را در فصل‌های سرد سال پوشید و جذابیت خاصی به لباس‌های زمستانی و پاییزی بخشید. یک نکته مثبت در مورد این لباس‌های بافتنی، این است که شما می‌توانید خودتان با تهیه کاموای مورد نیاز لباس بافتنی مد نظر خود را در کمترین زمان ببافید.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

سرهمی رسمی یکی از خاص‌ترین مدل‌های لباس

سرهمی یکی از لباس‌های مهم زنانه است که چندان مور توجه قرار نمی‌گیرد در حالی که این لباس زیبا می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. این لباس شاید در نگاه اول یک لباس نه چندان راحت به نظر برسد ولی اگر یک بار آن را امتحان کرده باشید می‌دانید که راحتی سرهمی با هیچ لباس دیگری قابل مقایسه نیست البته این لباس محدودیت‌هایی هم دارد که باید در نظر بگیرید اما سرهمی را می‌توان بهترین جایگزین برای بلوز و شلوار به شمار آورد که می‌تواند زیر لباس‌هایی مثل مانتو و پالتو هم مورد استفاده قرار بگیرد.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

جوراب با هر مدل کفش و صندل

یکی از جنجالی‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس که در فصل‌های اخیر مد شده است و موجب بحث و اختلاف نظر زیادی در دنیای مد شده است پوشیدن جوراب همراه با کفش‌های مختلف است از کفش کتانی گرفته تا صندل و حتی کفش مجلسی، طوری که جوراب دیده شود و به چشم بیاید. اگر شما جسارت کافی برای امتحان کردن این مدل خاص و جالب را دارید بهتر است از جوراب‌های جذاب و در رنگ‌های زیبا طوری استفاده کنید که با کل استایل شما هماهنگی خوبی داشته باشد مثلا ترکیب یک جوراب آبی تیره متالیک با صندل سفید و شلوار جین ترکیبی زیبا، چشم نواز و در عین حال جسورانه و جدید است.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

کلیپس موی پلاستیکی

شاید تصور کنید یکی از اصول شیک بودن در مهمانی‌ها استفاده از اکسسوری‌های موی فلزی و گران قیمت و حتی جواهرات مخصوص مو است که از جنس طلا و نقره بوده و قیمت بالایی دارند. اما نگاهی به تیپ شیک پوش‌ترین افراد در خیابان‌های کپنهاگ و دیگر شهرهای دانمارک نشان می‌دهد که این کار هیچ ضرورتی ندارد و شما اکسسوری‌های ساده پلاستیکی هم می‌توانید استایلی جذاب و زیبا داشته باشید. مزیت اصلی این اکسسوری‌ها در این است که ترکیب آن‌ها با جواهرات گران قیمت مثل گوشواره و گردنبند طلا زیباتر خواهد بود و جواهرات شما در کنار آن جلوه بهتری خواهد داشت.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

آستین پفی یکی از خاص‌ترین مدل‌های لباس

همان طور که می‌دانید این روزها مدل‌های لباس دهه هشتاد دوباره بازگشته‌اند و یکی از معروف‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس که بازگشتی قوی و پررنگ داشته است آستین‌های پف دار و بزرگ بوده است. آستین‌های بزرگ و حجیم چه با اپل باشند  وچه بدون اپل یکی از مدل‌های جدید آستین در لباس‌های زنانه هستند که در خیابان‌های کپنهاگ هم به وفور می‌توان آن‌ها را دید. البته کارشناسان مد و لباس توصیه می‌کنند اگر به این مدل آستین در لباس‌های خود اعم از بلوز و مانتو و … علاقه دارید بهتر است بقیه لباس‌های خود را ساده‌تر و ظریف‌تر انتخاب کنید مثلا بلوز آستین پفی را با شلوار تنگ بپوشید و مدل موهای ساده و کم حجمی انتخاب کنید.

جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لباس

کت و شلوار با کفش کتانی

کت و شلوار در استایل زنانه همیشه نقش یک لباس مجلسی سطح بالا را ایفا می‌کند و همیشه تصور می‌شود که این لباس باید با کفش مجلسی و رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. اما اگر این روزها به تیپ‌های جدید ستاره‌های مد مردان مثل دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو نگاه کنید خواهید دید که این افراد کت و شلوار رسمی خود را هم با کفش‌های کتانی می‌پوشند و این مساله ارتباطی با ورزشکار بودنشان ندارد. خوشبختانه این سبک و ترکیب جدید را می‌توان به لباس‌های زنانه هم تعمیم داد و از کفش کتانی برای کامل کردن استایل کت و شلوار استفاده کرد. البته ترکیب رنگ این دو بخش را در نظر بگیرید و از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید تا تیپ شما هماهنگ و یکدست به نظر برسد.

مجله قرمز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار