ساخت سریال «شهید حججی» به کجا رسید؟
کد خبر: ۱۰۸۳۲۸
تاریخ انتشار: 2018 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

احمد صانعی دستیار رسول صانعی نویسنده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «هفتمین نامه جابر» در خصوص روند ساخت این سریال گفت: نگارش فیلمنامه با تحقیق و مطالعه درباره زندگینامه شهید حججی، به اتمام رسیده و تحویل سازمان صدا و سیما داده شده است.

وی ادامه داد: عنوان این مجموعه تا امروز «هفتمین نامه جابر» بوده که ابتدا در ساختار ۱۰ قسمتی به نگارش درآمد و بعد از آن به ۷ قسمت کاهش پیدا کرد. ما هر دو فیلمنامه ۱۰ و ۷ قسمتی را در دست داریم و در صورت لزوم ارائه می‌دهیم.

صانعی بیان کرد: در حال حاضر تولید این مجموعه منتفی است؛ البته نه به معنی ساخته نشدن، بلکه فعلا تولید آن به تعویق افتاده است. به تعویق افتادن زمان تولید ربطی به سازمان صدا و سیما ندارد و یک نگاه ارگانی بر کار است.

وی افزود: شهید حججی بعد از شهادتش تبدیل به یک نماد ملی شده است و بالاخره سپاه جنس نگاهش به این شهید متفاوت خواهد بود و نظر‌هایی روی ساخت مجموعه خواهد داشت، احتمالاً بعد از اظهار نظر‌ها کار تولید آغاز خواهد شد.

صانعی در خصوص انتخاب کارگردان و تهیه کننده سریال «هفتمین نامه جابر» اظهار کرد: طبق توافقات اولیه با رسانه ملی، کارگردان اثر رسول صانعی است و تهیه کننده آن براساس مراحل تولید و صلاحدید سازمان انتخاب می‌شود.

وی در پایان گفت: تحقیقات و انتخاب لوکیشن براساس اتفاقات در منطقه، دوران کودکی و زندگی شهید حججی رقم خورده است و همه می‌دانند چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد؛ اما به هر حال یکسری ملاحظات از سوی خود خانواده و همسر شهید وجود دارد.

گفتنی است؛ سریال «هفتمین نامه جابر» برای سیما فیلم تولید خواهد شد و به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. یکی از دلایل انتخاب عنوان هفتمین نامه جابر برای این سریال به دلیل این است که «جابر» نام مستعار و پوشش دهنده شهید حججی در عملیات‌ها بوده است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار