چگونگی پرپشت کردن موی صورت آقایان
کد خبر: ۱۰۸۲۷۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
درست برعکس خانم‌ها که از داشتن موهای روی صورت فراری هستند و به دنبال راه‌کارهای مختلف و متفاوتی برای رفع موهای زائد صورت هستند، داشتن ریشی پر‌پشت و یکدست برای ظاهری کاملا مردانه آروزی بسیاری از آقایان است. متاسفانه خیلی از آقایان با این مشکل دست به گریبان هستند و نمی‌توانند رشد موهای صورت خود را خیلی سریع افزایش دهند.

چگونگی پرپشت کردن موی صورت اقایان

خیلی از آقایان نمی‌توانند رشد موهای صورت خود را خیلی سریع افزایش دهند

چگونگی پرپشت کردن موی صورت اقایان  به گزارش «تابناک با تو»؛ متأسفانه خیلی از آقایان با مشکل پرپشت و یکدست نبودن ریش و سبیل شان دست به گریبان هستند و نمی‌توانند رشد موهای صورت خود را خیلی سریع افزایش دهند. اگر شما هم جز همین دسته از افراد هستید توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان مطلب امروز را از دست ندهید.

درست برعکس خانم‌ها که از داشتن موهای روی صورت فراری هستند و به دنبال راه‌کارهای مختلف و متفاوتی برای رفع موهای زائد صورت هستند، داشتن ریشی پر‌پشت و یکدست برای ظاهری کاملا مردانه آروزی بسیاری از آقایان است. متاسفانه خیلی از آقایان با این مشکل دست به گریبان هستند و نمی‌توانند رشد موهای صورت خود را خیلی سریع افزایش دهند. اگر شما هم جز همین دسته از افراد هستید توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان مطلب امروز را از دست ندهید. در ادامه این مطلب با چند روش درمان ساده و طبیعی آشنا خواهید شد که به رشد بیشتر موهای صورت شما کمک چشمگیری می‌کنند.

پرپشت کردن ریش و سبیل با آب‌ لیمو و پودر دارچین

اولین راه‌ حل سریع ما برای شما، استفاده از ترکیب آب‌لیمو و پودر دارچین است. طبق تحقیقات انجام شده بر روی دارچین مشخص شد، مصرف این ترکیب طبیعی برای رشد بیشتر و سریع‌تر موها بسیار موثر است. برای تهیه این ماسک کافی است تا ۱ قاشق غذا‌خوری پودر دارچین را همراه با ۲ قاشق غذا‌خوری آب‌لیمو تازه مخلوط کنید تا خمیر شوند. سپس خمیر را روی پوست صورت خود بگذارید و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بعد آن را آبکشی کنید. سعی کنید از این درمان روزانه ۲ مرتبه استفاده کنید تا خیلی سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود برسید. توجه داشته باشید در صورت مشاهده هر نوع علائم آلرژی‌زا از مصرف این ماسک خودداری کنید.

چگونگی پرپشت کردن موی صورت اقایان

داشتن ریشی پر‌پشت و یکدست برای ظاهری کاملا مردانه آروزی بسیاری از آقایان است

پرپشت کردن ریش و سبیل با روغن نارگیل و روغن رُزماری (اَکلیل کوهی)

یکی دیگر از روش‌های موثر در رشد موهای صورت آقایان، استفاده از روغن نارگیل است. طبق تحقیقات انجام شده در زمینه خواص روغن نارگیل، مصرف آن برای رشد طبیعی موها بسیار مفید است. برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن کافی است تا طبق دستور‌العمل زیر عمل کنید:

- مقداری روغن نارگیل را به نسبت ۱۰ به ۱ با روغن رزماری مخلوط کنید.

- سپس با استفاده از یک پنبه ترکیب را روی صورت‌تان بمالید و ماساژ دهید.

- بگذارید ماسک ۲۰ تا ۲۵ دقیقه روی پوست‌تان بماند و بعد آن را با آب‌ سرد بشویید.

- برای نتیجه دلخواه‌تان ۲ تا ۳ بار در هفته از این ماسک مفید استفاده کنید.

پرپشت کردن ریش و سبیل با روغن اوکالیپتوس

تحقیقات حاکی از آن است که مصرف روغن اوکالیپتوس برای مو، پوست و به طور کلی سلامت ما بسیار مفید است. به منظور ایمنی بیشتر، تنها نکته قابل توجه عدم استفاده مسقیم این روغن بر روی پوست صورت است. توصیه می‌شود برای رقیق کردن آن، روغن را با مقداری آب ولرم مخلوط کنید و بعد از آن استفاده کنید. برای استفاده از این ماسک بعد از اینکه طبق توصیه که پیش‌تر ذکر شد، روغن اوکالیپتوس را به نسبت ۱ به ۴ با آب ولرم رقیق کردید با استفاده از یک تکه پنبه آن را مستقیما روی پوست صورت‌تان ماساژ دهید و بگذارید برای مدت زمان کافی روی آن بماند. توجه داشته باشید در صورت احساس ناراحتی یا خارش پوست سریعا ماسک را پاک کنید و در آینده هم به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

چگونگی پرپشت کردن موی صورت اقایان

پرپشت کردن ریش و سبیل با از ماساژ درمانی استفاده کنید

یکی دیگر از روش‌های موثر در رشد سریع‌تر موهای صورت استفاده از تکنیک ماساژ‌ درمانی است. این روش باعث تحریک پیاز مو شده و به رشد بیشتر و سریع‌تر آن کمک زیادی می‌کند. برای انجام یک ماساژ صحیح و ملایم کافی است تا طبق دستور زیر عمل کنید:

- با کمک نوک انگشتان خود روی نقاطی از پوست‌تان که بیشتر تمایل دارید مو رشد کند را ماساژ دهید. سعی کنید هنگام ماساژ دادن کمی هم فشار (ملایم) ایجاد کنید تا به این طریق بیشتر باعث تحریک ریشه موها شوید. سعی کنید حرکت دست‌تان حالت دورانی (دایره‌وار) داشته باشد و ماساژ را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ادامه دهید. برای بهترین نتیجه ممکن سعی کنید ۲ بار در روز از این روش استفاده کنید.

منبع : salamatism.com

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fio
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
2
22
سلام دارچین و لیمو ترش که استفاده میکنم پوست صورت خیلی میسوزه و غیر قابل تحمله و تقریبا بعد از 10 ثانیه تمام نواحی صورت که زیر این ماسک هست قرمز میشه
مثل این میمونه که صورتت رو با آتیش داغ کنی

آیا باز هم توصیه میشه که استفاده کرد؟
لطفا جواب بدین
پاسخ ها
منصور
| |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
صورتم آتیش گرفت چکار کنم قرمز میشه صورتم
امیر
| |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
منم همین که زدم کل صورتم داشت می سوخت یعنی طبیعیه؟
محمد لطفی الله
| |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دقیقا منم همین مشکلو دارم بنظرتون از چیه؟
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
منم همینطور صورتم اتیش گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار