جواهراتی با الهام از طرح های معماری
کد خبر: ۱۰۸۲۵۰
تاریخ انتشار: 2018 May 08    -    ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
در میان لیست گنجینه های ما، یک جفت گوشواره با الهام از آمفی تئاتر یونان باستان را پیدا خواهید کرد. همچنین یک آویز از با الهام از خانه های کوچک آمستردام را خواهید دید.‌ این جواهرات مدرن با الهام از طرح پلان های معماری از ساختمان های معروف و برجسته در سراسر جهان با استفاده از روش های قالب ریزی کلاسیک، برش لیزری و 3D پرینت ایجاد شده اند.

جواهراتی با الهام از طرح های معماریاختصاصی «تابناک با تو»؛ سازه های هندسی، خطوط تمیز، جزئیات حیرت انگیز و مواد اولیه: جای تعجب نیست که دنیای بی انتهای معماری موجب تخیل بسیاری از طراحان جواهرات معاصر شده است. با الهام از جهان ساخته شده در اطراف ما، بسیاری از طراحان جواهرات با الهام از دقت و تعادل موجود در پلان های معماری وارد عرصه ی مد می شوند. این که آیا شما به شکل های کلاسیک، نقاشی های هنری دکو یا مینیمالیسم مدرنیستی می پردازید، طراحان طیف وسیعی از جواهرات معماری را با توجه به زیبایی شناسی همه ی افراد جمع آوری کرده اند.

جواهراتی با الهام از طرح های معماری

در میان لیست گنجینه های ما، یک جفت گوشواره با الهام از آمفی تئاتر یونان باستان را پیدا خواهید کرد. همچنین یک آویز از با الهام از خانه های کوچک آمستردام را خواهید دید.‌ این جواهرات مدرن با الهام از طرح پلان های معماری از ساختمان های معروف و برجسته در سراسر جهان با استفاده از روش های قالب ریزی کلاسیک، برش لیزری و 3D پرینت ایجاد شده اند. در این گزارش نمونه هایی از جواهرات الهام گرفته شده از دنیای سراسر ظرافت معماری را خواهید دید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار