پرواز موفقیت آمیز نخستین تاکسی پرنده ی جهان
کد خبر: ۱۰۸۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 06    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
این شرکت شورفلای را نخستین بار در ماه ژوئن ۲۰۱۷ در نمایشگاه هوایی پاریس عرضه کرد. این شرکت هم اکنون مجوزهای لازم از سوی آژانس پرواز فدرال در ایالات متحده را به دست آورده و به زودی مسافران را از طریق هوایی جابجا خواهد کرد.

پرواز موفقیت آمیز نخستین تاکسی پرنده ی جهاناختصاصی «تابناک با تو»؛ شرکت (وورک هورس) از پهباد خود به نام Surefly رونمایی کرد. این پهباد موفق شد تا اولین پرواز خود را به عنوان تاکسی پرنده با موفقیت به پایان برساند و مسافران را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

پرواز موفقیت آمیز نخستین تاکسی پرنده ی جهان

شورفلای با شاسی و ملخ های فیبر کربنی و با بهره گیری از طراحی (Fix Prop Pitch) برای حذف بال و پیشران دُمی بسیار سبک وزن بوده و با موتور گازوئیل و الکتریسیته طراحی شده و می تواند ۱۸۰ کیلوگرم وزن را برای ۱۱۲ کیلومتر تحمل کند.

پرواز موفقیت آمیز نخستین تاکسی پرنده ی جهان

شرکت مذکور شورفلای را اولین بار در ماه ژوئن ۲۰۱۷ در نمایشگاه هوایی پاریس عرضه کرد. محصول جذاب workhorse با طراحی سبک و قابلیت حمل دو سرنشین پرواز واقعی را تجربه کرده و این شرکت هم اکنون مجوزهای لازم از سوی آژانس پرواز فدرال در ایالات متحده را به دست آورده و به زودی مسافران را از طریق هوایی جابجا خواهد کرد. البته می توان برای شورفلای کاربردهای مختلفی از کشاورزی تا اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه را متصور بود.

پرواز موفقیت آمیز نخستین تاکسی پرنده ی جهان

برچسب ها: تاکسی پرنده ، surefly
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
کی ما آن را خواهیم ساخت و بکار می گیریم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار