تصاویری از نمایشگاه پر شور کتاب امسال در تهران
کد خبر: ۱۰۸۰۹۸
تاریخ انتشار: 2018 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
نوروز که می گذرد تب و تاب برگزاری نمایشگاه می افتد به جان اهالی کتاب. نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به حساب می آید. رویدادی که اخبار مرتبط با آن طی سه ماهه اول سال پر می شود در رسانه ها. دانشجوها پول هایشان را جمع می کنند و می افتند دنبال تهیه بن کتاب و نویسنده ها و محققان می خواهند حق التالیف و تحریرشان را وصول کنند تا وسعشان به خرید چهار کتاب بیشتر برسد.

تصاویری از نمایشگاه کتاببه گزارش «تابناک با تو»؛ نوروز که می گذرد تب و تاب برگزاری نمایشگاه می افتد به جان اهالی کتاب. نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به حساب می آید. رویدادی که اخبار مرتبط با آن طی سه ماهه اول سال پر می شود در رسانه ها. دانشجوها پول هایشان را جمع می کنند و می افتند دنبال تهیه بن کتاب و نویسنده ها و محققان می خواهند حق التالیف و تحریرشان را وصول کنند تا وسعشان به خرید چهار کتاب بیشتر برسد. ناشران هم کتاب های زیر چاپشان را مهیا می کنند و کارهایشان را راست وریس می کنند که موقعیت خوب نمایشگاه را از دست ندهند.

نمایشگاه کتاب هر سال با حاشیه هایی روبروست. گرانی روز به روز کتاب که صدای اعتراض مخاطبان را بلند می‌کند، امکانات ناقص و ضعیف سرویس دهی به بازدید کنندگان یا شلوغ تر شدن جار و جنجال غرفه های اغذیه فروشی نسبت به غرفه های کتاب تا سرو وضع نامناسب بعضی غرفه داران و بازدید کنندگان و بدتر از همه این ها فروش کتاب های غیر مجاز یا مجازی که مناسب شان نمایشگاه به عنوان ویترین فرهنگی یک جامعه اسلامی نیست . همه این ها گله ها و انتقاداتی است که هر ساله توسط رسانه ها منعکس می شود.
در اینجا تصاویری از سومین روز نمایشگاه کتاب را به تصویر کشیده ایم:

منبع: kanoon.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار