پسر شفر و بازیکن استقلال فرار کردند
کد خبر: ۱۰۷۹۶۹
تاریخ انتشار: 2018 May 03    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

تیم‌های استقلال و خونه‌به‌خونه بابل از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، دیدار فینال جام حذفی را برگزار می‌کنند. مامه تیام که موفق شد در دقیقه ۳۵ برای استقلال گلزنی کند، دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۴۳ از زمین بیرون رفت. با این شرایط مشخص نیست او به دیدار روز سه‌شنبه هفته آینده مقابل ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد یا خیر.

در دقیقه ۴۵ و پس از خطای حمید کاظمی بازیکن خونه‌به‌خونه روی امید نورافکن، مدافع تیم استقلال بازیکن خطاکننده را هُل داد و بین بازیکنان دو تیم درگیری ایجاد شد.

پس از برخورد امین حاج‌محمدی مدافع خونه‌به‌خونه با روزبه چشمی در محوطه جریمه تیم بابلی، چشمی به حسین زرگر اعتراض زیادی کرد و معتقد بود که روی او، خطای پنالتی اتفاق افتاده است.

تماشاگران بابلی یک لحظه آرام و قرار نداشته و بار‌ها با حرکات عجیب خود جو ورزشگاه را متشنج کردند.

داریوش شجاعیان که محروم است و پسر شفر به همراه کولی مربی استقلال، قصد داشتند بازی را از جایگاه خبرنگاران ببینند، اما وقتی پرتاب سنگ و شکستن صندلی توسط هواداران بابلی را دیدند پا به فرار گذاشتند.

اکثر خبرنگاران با دیدن صحنه‌های عجیب بارش سنگ و صندلی‌های شکسته در جایگاه خود پا به فرار گذاشته و در قسمت دیگری از ورزشگاه ایستاده بازی را تماشا کردند.

یکی از لیدر‌های تماشاگران بابلی به داخل جایگاه هواداران استقلال آمده و به آن‌ها گفت: اگر آن‌ها علیه تیم خونه به خونه شعار ندهند، هواداران بابلی نیز وسیله‌ای به سمتشان پرتاب نخواهند کرد این مسئله با اعتراض تماشاگران مواجه شد.

ماموران نیروی انتظامی وقتی دیدند نمی‌توانند هواداران بابلی را آرام کنند ترجیح دادند که خیلی خود را درگیر این مسئله نکنند.

بین دو نیمه، یک جیمی جامپ وارد زمین شد و بهنام برزای را بغل کرد و در این هنگام ماموران نیروی انتظامی او را با خود بردند.

یکی از صندلی‌های شکسته به سر یکی از خبرنگاران برخورد کرد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار