تماس تصویری به اینستاگرام آمد +عکس
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱
تاریخ انتشار: 2018 May 03    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

اینستاگرام امروز نسخه ای آزمایشی از قابلیت های جدید خود را در اختیار کاربران گذاشت. نسخه ای که از گفتگوی ویدیویی تا جستجوی پیشرفته را شامل می شود.

بخش جستوی اینستاگرام از این پس به گزینه هایی مجهز خواهد شد که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق سوژه هایی مانند حیوانات، عکاسی و معماری به دیدن موارد بیشتری در مورد این موضوعات خاص بپردازند.

درواقع بخش مهمی از به روز رسانی جدید به این معنی است که شما قادر خواهید بود مطالب بیشتری را درباره علاقه مندی های خودمرور کنید. صفحه «Instagram Explore» به طور سنتی صفحه ای است که هوش مصنوعی تلگرام،پست هایی را که احتمال می دهد مورد توجه شما باشد منتشر می کند. در به روز رسانی جدید شما می توانید با قدرت و دقت بیشتری علاقه مندی های خود را دنبال کنید و در نتیجه از امکانات جستجوی قوی تری برخوردار خواهید شد.

تماس تصویری به اینستاگرام آمد +عکس

قابلیت مهم دیگر در نسخه جدید، اضافه شدن امکان چت ویدئویی برای کاربران است که گرچه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد اما به زودی در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.برای شروع یک چت ویدئویی، فقط روی نماد دوربین جدیدی که در بالای صفحه گفتگو ظاهر شده ضربه می زنید و سپس به راحتی گفتگو با دیگران را آغاز خواهید کرد.

برای ایجاد یک مکالمه گروهی نیز تنها کافیست روی نماد هواپیمای کاغذی در گوشه سمت راست بالای فید خود ضربه بزنید،سپس علامت + را ضربه بزنید و در نهایت 2 یا چند نفر را برای شروع یک چت گروهی انتخاب کنید.

چت ویدئویی به شما اجازه می دهد تا با یک نفر یا یک گروه کوچک گفتگو کنید و می توانید در طول مکالمه صفحه نمایش ویدئوی خود را به حداقل اندازه برسانید و در هنگام مشاهده محتواهای مختلف اینستاگرام به گپ زدن ادامه دهید.

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار