بزرگترین گور باستانی کودکان در پرو کشف شد
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
در تمدن باستانی چیمو که ماه پرست بوده اند ۱۴۰ کودک و ۲۰۰ لاما قربانی شده و به بدترین شکل ممکن کشته شده اند. تحقیقات نشان داد که این کودکان در هنگام قربانی شدن زنده بوده اند و سینه ی آن ها را شکافته و قلبشان را برای رضایت خدایان چیمو از بدن خارج کرده اند.

بزرگترین گور دسته جمعی کودکان در پرو کشف شد

بزرگترین گور دسته جمعی کودکان در پرو کشف شداختصاصی «تابناک با تو»؛ قرون گذشته ظلم و ستم ناموجهی را نسبت به کودکان از سوی تمدن های از میان رفته شاهد بوده است که قربانیان آن در طول تاریخ به هزاران نفر می رسد. یکی از معروفترین آنها ما بین سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۵۰ میلادی رخ داده است. پژوهشگران اجساد ۱۴۰ کودک شش تا  دوازده ساله متعلق به یک کشتار انسانی در منطقه ی پرو را کشف کردند که به حدود ۵۵۰ سال قبل تعلق دارد. در تمدن باستانی چیمو که ماه پرست بوده اند ۱۴۰ کودک و ۲۰۰ لاما قربانی شده و به بدترین شکل ممکن کشته شده اند. تحقیقات نشان داد که این کودکان در هنگام قربانی شدن زنده بوده اند و سینه ی آن ها را شکافته  و قلبشان را برای رضایت خدایان چیمو از بدن خارج کرده اند.

بزرگترین گور دسته جمعی کودکان در پرو کشف شد

بزرگترین گور دسته جمعی کودکان در پرو کشف شد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
1
ه جنایاتی که در تاریخ زندگی کثیف و نکبت بار بشر انجام شده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
1
باستانی یعنی قبل از سقوط امپراطوری روم غربی ، این گورستان مربوط به قرون وسطی هست پس و اینکه عکسی از کودکس codex انداختین مربوط به آزتک ها هست نه اینکاها
ماردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
متاسفانه حماقت نوع بشر تمامی ندارد و همانطور که از آغاز ظهور انسانها بر روی کره خاکی تا کنون خرافات و وهم پرستی موجب فجیع ترین جنایتها گردیده و هم اکنون نیز ادامه دارد. به قول سینوهه چیزی که پایانی برای آن متصور نیستیم حماقت محض بشریت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار