روش انتقال اطلاعات از تلگرام به سروش +عکس
کد خبر: ۱۰۷۴۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 28    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

دستور خروج دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها از پیام‌رسان تلگرام و زمزمه انسداد احتمالی این بستر ارتباطی در کشور همانند برخی کشور‌های دیگر که در برابر قانون‌گریزی تلگرام دست به فیلتر آن زدند، بعضا موجب نگرانی برخی کاربران بابت از دسترس رفتن اطلاعاتشان شده است؛ بنابراین با شدت گرفتن موج احتمال فیلترینگ تلگرام، پیام‌رسان سروش راهی برای انتقال محتوای تلگرام به این پیام‌رسان بومی در نظر گرفته که با استفاده از یک ربات تلگرامی، قابل انجام است.

طبیعی است آن دسته از کاربرانی که قصد دارند به پیام‌رسان سروش مهاجرت کنند، می‌توانند با استفاده از این ربات، اطلاعاتشان را منتقل کنند.

کانال رسمی سروش با بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده اعلام کرده است که «شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ربات انتقال، محتوا‌های مهم خود را از تلگرام به سروش منتقل و آرشیو کنید.»

روش استفاده از این ربات هم بسیار ساده است؛ تنها کافی است شماره خود را ثبت کنید تا یک کانال با مالکیت شما در سروش ایجاد شده و محتوای مورد نظرتان را از تلگرام به آنجا منتقل کند.

سروش اعلام کرده است «توجه داشته باشید که این بستر کاملاً امن و مورد اعتماد است؛ به هیچ‌وجه اطلاعات و محتوا‌های شخصی شما رؤیت نخواهد شد، زیرا کانالی که در سروش برای شما ساخته می‌شود خصوصی (private) بوده و هیچکس جز خودتان اجازه ورود به آن را نخواهد داشت.»

برای انجام این کار کافی است عبارت SoroushBackupbot را در کادر جستجوی تلگرام وارد کرده و وارد ربات «پشتیبان‌گیری در سروش» شد.

روش انتقال اطلاعات از تلگرام به سروش +عکس

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
2
1
من 60 درصد وارد سروش می شم
شهریار
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
2
1
این کار رو انجام دادم ولی اتفاقی نیافتاد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
3
4
این هم روشی است برای بدست اوردن اطلاعات تلگرام افراد به نظرم این کار رو نکنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
2
به نظر من تا زمانی که قانون حمایت از حریم خصوصی به معنای واقعی کلمه در کشور اجرایی نشه، استفاده از نرم افزارهای داخلی از هر نوعی باید به تعویق انداخته بشه چرا که به راحتی امکان سوء استفاده از داده های بدون وجود مرجع مناسبی برای رسیدگی وجود داره.
نمونه های رخ داده هم فروش اطلاعات مشتریان توسط اپراتور موبایل یا لو رفتن اطلاعات کارت بانکی توسط شرکت انیاک یا همین مشکلات امنیتی اخیر سروش بود.
تازه این فارغ از سازمانهای خاصه که به هر موقع بخوان به اطلاعات درسترسی دارند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار