زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد
کد خبر: ۱۰۷۳۱۵
تاریخ انتشار: 2018 April 27    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت:‌کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

حسین توکلی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سوالات آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۹۷ تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی نیز از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام داوطلبان هر گونه پرسش درباره کلید آزمون و سوالات را از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند و تقاضا‌هایی که از طریق دیگر واصل شود قابل بررسی و پاسخگویی نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتشار هر نوع آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون مورد تایید سازمان سنجش نیست و داوطلبان برای دریافت هرگونه اطلاعات در اینباره فقط به سایت این سازمان مراجعه کنند. نتایج اولیه آزمون تما داوطلبان شرکت کننده به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه اولیه دهه دوم خرداد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار