چالش صورت لیموترشی برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!
کد خبر: ۱۰۷۲۸۵
تاریخ انتشار: 2018 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
اما امروز نوع جدیدی از چالش اینترنت را درنوردیده و آن چالش خوردن و گاز زدن یک برش بزرگ از لیمو است. افراد همزمان با خوردن لیمو عکسی از صورت جمع شده ی خود می گیرند. سپس از دیگران هم می خواهند تا این کار را انجام دهند و هرکس امتناع کند باید برای مشارکت در پژوهش های درمانی کمک مالی انجام دهد.

چالش جدید لیموترش برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!

چالش صورت لیموترشی برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!اختصاصی «تابناک با تو»؛ شبکه های اجتماعی به عرصه ی بسیاری از مسابقات و چالش های مختلف تبدیل شده اند؛ برخی از آنها بر پایه ی ایده های انسانی شکل می گیرند و در مقابل برخی دیگر هم جز خطر چیز دیگری ندارند مانند چالش خوردن مایع ظرفشویی!

چالش سطل آب یخ یکی از محبوبترین چالش شبکه های اجتماعی بود که چهار سال پیش برای آگاه سازی نسبت به بیماری نادر (ALS) انجام شد. در این چالش افراد یک سطل آب یخ را روی خودشان خالی می کردند و جالب است که این چالش باعث جمع شدن ۱۱۵ میلیون دلار برای مبارزه با این بیماری شد.

چالش جدید لیموترش برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!

اما امروز نوع جدیدی از چالش اینترنت را درنوردیده و آن چالش خوردن و گاز زدن یک برش بزرگ از لیمو «چالش صورت لیموترشی» است. افراد همزمان با خوردن لیمو عکسی از صورت جمع شده ی خود می گیرند. سپس از دیگران هم می خواهند تا این کار را انجام دهند و هرکس امتناع کند باید برای مشارکت در پژوهش های درمانی کمک مالی انجام دهد.

چالش جدید لیموترش برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!

این چالش در جهت افزایش آگاهی و جمع آوری پول برای مبارزه با یک تومور نادر به نام (DIPG) است. این بیماری یک نوع نادر از سرطان ساقه ی مغز است که اغلب کودکان ۵ تا ۹ سال را درگیر می کند. در این چالش افراد به جای ریختن آب سرد روی خودشان یک قطعه لیمو می خورند و عکس خود را در اینترنت منتشر می کنند.

چالش جدید لیموترش برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!

یک دختر کوچک به نام (اوپری نیکولاس) یازده ساله اولین کسی بود که این چالش را انجام داد. او سپتامبر سال گذشته مبتلا به تومور (DIPG) شناخته شد. اوپری تا این لحظه ۴۳ هزار دلار جمع کرده است تا دانشمندان را به پژوهش و رسیدن به راه حل درمانی تشویق کند.

چالش جدید لیموترش برای آگاهی درباره یک بیماری نادر؟!

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار