جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا
کد خبر: ۱۰۷۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
تاریخ این جنایت به سال ۲۰۱۲ میلادی بازمی گردد. مادر (مارینا) جسد خونین دو کودک خود را در حمام خانه پیدا می کند. لوسیا شش ساله با سی ضربه چاقو و لویی دو ساله با پنج ضربه جان باخته بود. پلیس پرستار ۵۵ ساله اهل جمهوری دومینیکن را بازداشت کرد. شش سال تحقیقات از این پرستار جنایتکار با پوشش گسترده ی خبری همراه بود.

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکااختصاصی «تابناک با تو»؛ سر انجام پرده ی آخر جنایتی هولناک که شهر منهتن آمریکا را لرزانده بود به نمایش درآمد. تحقیقات درباره ی این جنایت به دلیل همپوشانی اتفاقات, شش سال به طول انجامید و سرانجام یکی از دادگاه های نیویورک حکم قطعی را در رابطه با محکومیت پرستار بچه (یوسلین اورتگا) اعلام کرد. این پرستار متهم به کشتن دو کودک با ضربات چاقو در غیاب والدین بوده است. مادر این دو کودک به کلاس شنا رفته بود و پدرشان در یک سفر کاری به سر می برد.

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

تصویر قربانیان بر ورودی خانه

تاریخ این جنایت به سال ۲۰۱۲ میلادی بازمی گردد. مادر (مارینا) جسد خونین دو کودک خود را در حمام خانه پیدا می کند. لوسیا شش ساله با سی ضربه چاقو و لویی دو ساله با پنج ضربه جان باخته بودند. پلیس پرستار ۵۵ ساله اهل جمهوری دومینیکن را بازداشت کرد. شش سال تحقیقات از این پرستار جنایتکار با پوشش گسترده ی خبری همراه بود.

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

در این عکس پرستار لوسیا و لوی را در آغوش گرفته است

این در حالی است که تلاش های وکیل پرستار برای تبرئه کردن او بی نتیجه ماند. وکیل ادعا می کرد که اورتگا از بیماری روانی رنج می برد و صدایی او را به کشتن وسوسه کرده و موکل او در حالتی از جنون به سر می برده است. اما هیئت منصفه ی دادگاه این ادعاها را رد کرده و اعلام کرد که اورتگا به دلیل نفرت از مادر بچه ها که کارهای سخت و سنگین به او محول می کرده دست به چنین جنایتی زده است. از سوی دیگر حسادت به وضع مالی این خانواده متمول از دیگر دلایل جنایت است. اورتگا در تنگنای مالی به سر می برد و مجبور بود تا شهریه ی پسرش را که در یک مدرسه ی خصوصی درس می خواند بپردازد. ناملایمات اقتصادی و نفرت شخصی انگیزه های این جنایت بودند.

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

پرستار و وکیل او در یکی از جلسات دادگاه

پس از رد ادعای وکیل دادگاه مبنی بر بیماری روانی متهم، دادگاه او را به جای فرستادن به بیمارستان روانی به حبس ابد محکوم کرد. هیئت منصفه می گوید او با هر ضربه چاقو می دانسته که چه کار می کند و با علم دست به چنین عملی زده است. تصاویر منتشر شده ازدادگاه, پرستار بچه ها را نشان می دهد که بی احساس و سرد به گوشه ای زل زده و عکس العملی از خود نشان نمی دهد، البته قبل از ترک سالن دادگاه و صدور حکم چند قطره اشک از چشمانش لغزید و آنها را پاک کرد. قاضی در پایان جلسه گفت: "امیدواریم این حکم از رنج خانواده ی آسیب دیده کم کند و امید است این جراحت شفا یابد و خانواده ی قربانی جنایت از کابوسی که در تمام این سالها با آن زندگی کردند رهایی یابند".

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

تصویر یکی از جلسات دادگاه

جزئیات جنایت پرستار بچه در منهتن آمریکا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
4
1
یک حکم احمقانه !!!!!!! می بایست پسر این زن را د ر جلوی جشمانش با 35 ضربه چاقو بکشند تا انتقام بچه ها گرفته شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار