مافیای تقلب هند در کمین دانش آموزان نا امید
کد خبر: ۱۰۷۱۵۷
تاریخ انتشار: 2018 April 25    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
در مارس ۲۰۱۸ میلادی و در فصل امتحانات، میلیون ها دانش آموز هندی به امید به دست آوردن صندلی های محدود دانشگاه، در امتحانات شرکت کردند. در جدیدترین تقلب آشکار که به تازگی در هند اتفاق افتاد دو برگه ی سؤالات امتحانی دبیرستان ۹۰ دقیقه قبل از شروع امتحان در واتس آپ منتشر شد.

مافیای تقلب در مدارس هند

مافیای تقلب در مدارس هنداختصاصی «تابناک با تو»؛ تقلب در امتحانات دانش آموزان هندی وارد فاز جدید و همه‌گیری شده است؛ این پدیده تا جایی پیش رفته که به آن (مافیای تقلّب) می گویند. مافیای تقلب به صورت جدی از یأس و نا امیدی حاکم بر دانش آموزان و اولیای آنها استفاده می کند. در کشور هند هر سال ۱۷ میلیون فارغ التحصیل جویای کار وجود دارد، در حالیکه فقط ۵.۵ میلیون شغل, نیروی کار جدید می طلبد.

در مارس ۲۰۱۸ میلادی و در فصل امتحانات، میلیون ها دانش آموز هندی به امید به دست آوردن صندلی های محدود دانشگاه، در امتحانات شرکت کردند. در جدیدترین تقلب آشکار که به تازگی در هند اتفاق افتاد دو برگه ی سؤالات امتحانی دبیرستان ۹۰ دقیقه قبل از شروع امتحان در واتس آپ منتشر شد. بنابراین تصمیم گرفته شد تا ۲.۸ میلیون دانش آموز یک بار دیگر در ماه آوریل امتحان را برگزار کنند.

مافیای تقلب در مدارس هند

تقلب امتحانی در هند برنامه ریزی شده و کاملا دقیق است. در ایالت بهار هند که یکی از فقیرترین ایالت های کشور هند است، بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز به خاطر تقلب در امتحانات اخراج شدند. خانم (یامینی ایار) مدیر اجرایی مرکز تحقیقات سیاست این سیستم آموزشی را منحط و ناکارآمد دانسته و می گوید: پژوهش ها نشان می دهد که نیمی از دانش آموزان کلاس پنجم در سطح دانش آموز کلاس دوم هستند و فقط می توانند کتاب های آنها را بخوانند. او افزود بیشتر مدیران مدارس، براساس تعداد دانش آموزانی که به کلاس بالاتر می فرستند ترفیع می گیرند و مورد تشویق واقع می شوند، به همین دلیل است که توجهی به تقلب های نمی کنند و از آن چشم می پوشند.

مافیای تقلب در مدارس هند

یکی از روش های رایج تقلب این است که هر طور شده سر جلسه ی امتحان از سؤالات عکس بگیرند و به شرکت های غیرقانونی ارسال کنند تا در سریعترین شکل ممکن جواب ها را برای آنها ارسال کنند. نمونه اش پسری به نام راگاف بود که به بهانه ی رفتن به دستشویی سؤالات را به افرادی با هویت نامعلوم ارسال کرد و بعد از چند دقیقه جواب سؤالات امتحانی را گرفت.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار