آرایش زنان در هنگام رانندگی در این کشور ممنوع شد
کد خبر: ۱۰۷۰۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 24    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
پژوهشی که اخیرا در ایرلند انجام شده نشان داد که ۳ درصد از زنان گفتند که آرایش آنها در هنگام رانندگی منجر به تصادف شده است و تعداد زیادی از آنها هم به آرایش صورت در هنگام رانندگی اعتراف کرده اند. در همین راستا به تازگی در عربستان سعودی عکسی از یک تابلو منتشر شده است که در آن به زنان راننده توصیه می شود...

آرایش زنان در هنگام رانندگی در این کشور ممنوع شد

آرایش زنان در هنگام رانندگی در این کشور ممنوع شداختصاصی «تابناک با تو»؛ پلیس ایرلند قانون جدیدی را تصویب کرده که زنان را ملزم می سازد تا در جهت کاهش تلفات جاده ای و به منظور امنیت و احتیاط بیشتر, در هنگام رانندگی آرایش نکنند؛ در غیر این صورت گواهی نامه ی آنان ابطال و مجبور به پرداخت جریمه ی نقدی خواهند شد. پس از وضع این قانون زنی به دلیل آرایش در هنگام رانندگی ۸۰ یورو جریمه شد. پلیس ایرلند درباره ی آرایش در هنگام رانندگی و یا پشت چراغ راهنمایی به زنان این کشور هشدار داده است.

آرایش زنان در هنگام رانندگی در این کشور ممنوع شد

پژوهشی که اخیرا در ایرلند انجام شده نشان داد که ۳ درصد از زنان گفتند که آرایش آنها در هنگام رانندگی منجر به تصادف شده است و تعداد زیادی از آنها هم به آرایش صورت در هنگام رانندگی اعتراف کرده اند. در همین راستا به تازگی در عربستان سعودی عکسی از یک تابلو منتشر شده است که در آن به زنان راننده توصیه می شود که برای حفظ جان خود و دیگران از آرایش کردن و میک آپ در هنگام رانندگی بپرهیزند. مشابه اینچنین قانونی در امارات هم وجود دارد که بر اساس آن خوردن و آشامیدن و آرایش در هنگام رانندگی ممنوع است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
4
5
انتخاب این موضوع خیلی مزخرف بود و هیچ فایده ای برای کسی نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
چرا شما زودتر به ذهنتون نرسید!!!!!!!حیف شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار